miercuri, 1 iunie 2011

La multi ani copii!

Stim cu totii cat este de importanta aceasta zi.
Cand eram micuta asteptam cu nerabdare 1 iunie, caci insemna venirea verii in mod oficial si directoarea scolii noastre organiza spectacole minunate in fiecare an. Erau foarte importante pentru ca le faceam in sala de spectacole din sat si venea multa lume. Cantam, spuneam poezii, cei mari faceau piese de teatru si dansuri moderne. Era deosebit si ne simteam vedete pentru o zi. Desi poate nu va vine sa credeti spectacolele noastre erau cu adevarat frumoase si aveau mare succes. Ce frumosi eram toti imbracati festiv, emotionati si mereu grabiti sa ne schimbam pentru a iesi pe scena! Acum imi dau seama, reamintindu-mi, cat de mult imi placea si trebuie sa recunosc ca in acea zi eram infumurata :)))
A urmat o perioada in care, desi mama imi ura la multi ani, nu mai reprezenta ceva atat de important 1 iunie.
A venit Andrei pe lume si aceasta zi a capatat cu totul si cu totul alt sens si a redevenit foarte importanta. Pana astazi nu a fost cine stie ce pentru el, dar azi a simtit ca este o zi speciala si eu m-am simtit extraordinar sa pregatesc gradinita, sa umflu baloane si sa servesc prichindeii cu suc si prajituri.
Din pacate Andrei are ceva la un piciorus si nu poate merge pentru ca il doare, dar am avut grija sa il fac sa se bucure si el din plin de 1 iunie.

La multi ani tuturor copiilor mari si mici! Voi sunteti viitorul si imi pun toate sperantele ca veti invata din greselile noastre si in timp veti reusi sa faceti lumea mai buna!
Nimic nu e mai de pret ca zambetul sau lacrima unui copil, asa ca voi oameni mari straduiti-va sa ii faceti sa zambeasca mai des si sa verse lacrimi cat mai putin caci sunt foarte pretioase!
La multi ani ingerasi!

6 comentarii:

  1. La multi ani tuturor si lui Andrei!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani "belelugii" tale mici si nazdravane! :))
    Multa sanatate , sa treaca buba de la picioarus si sa fiti sanatosi!
    Va ztuc cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim Ana! Te tzucam si noi cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. scriu nu in ziua potrivita, insa iubesc copilasii si le urez tot binele si sa aiba parte de o copilarie minunata !!! azi te-am descoperit si sa stii ca imi place blogul tau enorm !!! succese!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Liuba! Te mai astept cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere