joi, 30 iunie 2011

La multi ani Iuliana!

Astazi este ziua de nastere a verisoarei mele Iuliana. Este cu sapte ani mai mare ca mine. Suntem foarte diferite una de cealalta, dar ne iubim foarte mult. Este foarte ambitioasa si tot ce isi propune reuseste sa faca. Imi place sa ma laud cu ea tuturor, chiar daca atunci cand eram mica imi era ciuda pentru ca nu puteam fi ca ea. La scoala excela la fizica si matematica, iar eu la romana. Ea cu ambitie a reusit sa fie foarte buna si la lb. romana; dar eu nu am ajuns niciodata sa inteleg fizica :D
Este o femeie frumoasa, desteapta si echilibrata. Si oricat m-as stradui nu as reusi nici macar pe sfert sa va pot spune cat este de grozava.
La multi ani Iuli!

10 comentarii:

  1. La multi ani si de la mine si sa-ti traiasca, sa ai cu cine sa te lauzi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca o asemanare intre noi doua: nici eu nu am reusit sa inteleg fizica, desi am mancat fizica pe paine. Si acuma mi-e greu sa inteleg cum naibii vine curentul ala electric pe fir :))

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Eu nu am mancat-o pe paine, dar am facut fizica destul de multa (cu mult prea multa pentru mine) caci am fost la real.

    RăspundețiȘtergere
  4. ...da,asa este,sunteti diferite,ff diferite dar fiecare in parte atat de speciale!!!!Am gresit uneori (uitand ca esti taur)atinci cand erai micuta,spunasta pt.ca eu o laudam din dorinta de a te ambitiona si pe tine mai mult si mai mult.Recunosc asta si poate ca nu-i prea tarziu s-o spun inca odata cat de mult va iubesc pe voi impreuna si separat cu bunele si relele pe care le avem toti...voi insa le aveti pe majoritatea bune...frumoaselor!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine ca recunosti! Ciuda mea cam de aici venea :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc frumos pentru post! Multumesc mult pentru urari! Diferite doar un pic, eu tot timpul vorbesc de tine, de voi, de dragul meu nepotel. “Our greatest strength as a human race is our ability to acknowledge our differences, our greatest weakness is our failure to embrace them.” (Mahatma Ghandi)

    RăspundețiȘtergere