sâmbătă, 4 iunie 2011

La pescuit

Astazi am fost la pescuit. De fapt baietii, ca pe baza mea... Nu am rabdare, dar imi place sa merg pentru ca ma odihnesc si sunt plimbareata.



Ati observat ce scaune au baietii? Treceti cu vederea si bucurati-va de floricelele pe care le-am pozat.

Daca eu tot nu pescuiesc m-am ocupat cu facutul pozelor. Sunt foarte multumita de fotografiile acestea si imi plac mult de tot!

 Este o... omiduta. De fapt este o omida mai mare si foarte paroasa, dar mie mi s-a parut frumusica si haioasa.

Imi inchipui ca va fi un fluture foarte frumos. Punctele acelea de pe spate erau foarte rosii si foarte albastre. Cand eram mica mi-era frica de ele pentru ca imi faceau iritatii daca umblau pe mine si era foarte neplacut, dar aceasta mi-a placut tare.
Sfarsit de saptamana (cat a mai ramas) minunat va dorim!
Va pupam!

10 comentarii:

  1. Superbe poze, Catrinel! Dar nişte fotografii cu peştii prinşi de pescari nu ai? :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Se pare ca ati avut o zi frumoasa. Nu mai zic de poze... ca sunt invidioasa :). Eu tot cu cersitul (la aparatul foto ma refer).
    Un sfarsit de sapatamana fain si voua!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Alexandru! Spre rusinea lor pescarii mei nu au prins decat un caras, dar am fost si cu un vecin care a prins cativa bibani si un somotel. Nu am fost inspirata sa fac poze la pesti :D
    Ina, intr-adevar a fost foarte frumos. De abia acum am inceput sa descopar ce pot face cu aparatul. De asta sunt asa incantata uneori de poze :D Lasa ca in curand iti vei lua din nou un aparat.Te pupam!

    RăspundețiȘtergere
  4. si au prins ceva sau doar asa de distractie?

    RăspundețiȘtergere
  5. Au prins un caras.Vecinul a avut mai mult noroc.

    RăspundețiȘtergere
  6. ...superbi baieti,peste n-au prins pt.ca nu aveau confort hehehe,ma refer la scaunele!Sunteti niste frumusei si Deutu cu basmaluta aia despre nu mi-am dat seama ce-i cu-adevarat,ce sa zic ...superb,am zis!

    RăspundețiȘtergere
  7. ...stai un pic!ce floare-i aia,unde ai gasit o asa superzenie?!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce e basmaluta aceea este un secret :)) Bine ca nu sunt chiloti asa cum purtam eu la plaja pentru ca nu voiam palariuta :))))))))
    Superzenia de floare am gasit-o acolo in balta.In unele locuri este un covor de flori dintr-astea,insa unde am stat noi doar pe ea am gasit-o.
    Seamana foarte tare cu florile de nu ma uita sau poate chiar asta e.

    RăspundețiȘtergere
  9. ...pai da nu numai ca nu voiai palarie dar se si duceau pe apa marii ca sa zic asa!!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. :)))))) de palariuta mea de cand aveam eu tri ani sa stii ca imi amintesc :)))))

    RăspundețiȘtergere