vineri, 3 iunie 2011

Lui Andrei...

... i-a trecut piciorusul si poate sa mearga din nou cum trebuie. Cred ca facuse o febra musculara mai urata si pentru ca inca nu stie sa explice ce si cum il doare exact ne-am cam panicat. Doua zile a trebuit sa il car in brate dintr-un loc in altul si nu a putut sa se joace. De fiecare data cand il caram ma gandeam cat de groaznic este pentru parintii cu copiii bolnavi. I-am multumit lui Dumnezeu ca am copilul sanatos si chiar daca este zvapaiat slava Domnului ca e asa. Cand ii vedeam ochisorii tanjind dupa joaca mi se rupea sufletul si iar ma gandeam la bietii copii care asa traiesc zi de zi.
A trecut, ne-am liistit si totul a revenit la normal. Mi-am dat  seama ca a trecut cam multisor de cand nu am mai pus poze cu Diiutzu.

Intr-o zi Andrei nu a vrut sa adoarma la pranz. L-am lasat in pace pentru ca daca se simte obosit singur imi cere sa il culc sau nu refuza cand il intreb. Spre seara pe la 5 jumate a intrat in casa cu taica-su si ascultau muzica, evident foarte tare si bineinteles house pentru ca asta le place. Eu imi vedeam de treaba prin bucatarie si cand am tras cu ochiul la ei in living...
 Andrei tragea un pui de somn. Dormea dus!!! Am dat muzica din ce in ce mai tare si nici nu s-a miscat. Pentru ca era cam tarziu pentru somnul de dupa-amiaza si ma gandeam ca nu va putea dormi noaptea trebuia sa il trezesc. L-am pupat, l-am gadilat... nimic. I-am soptit incetisor ca il las sa ude gradina singur daca se trezeste si direct in picioare s-a ridicat. L-am culcat mai devreme si a reusit sa se odihneasca cum trebuie.
Era incaltat cu niste saboti pe care i-a cumparat buna, desi mult mai mari pentru ca erau la reducere. Eu ii pastrez pentru anul viitor (asta era si ideea bunicii), dar Dei ii mai ia si se joaca cu ei prin casa deoarece ii plac, probabil pentru ca nu il las sa se incalte cu ei tot timpul si il au pe Spiderman pe ei. El nici nu a vazut desene cu acest personaj, dar un coleg de la gradinita are papuci si tricou cu el, asa ca i se pare interesant.
 O zi frumoasa!

2 comentarii: