marți, 28 iunie 2011

Ma adaptez

Ma adaptez sau cel putin deocamdata incerc sa o fac. Dintr-o data m-am trezit cu inca 6 ore libere in prima parte a zilei (nu mai lucrez) si ma straduiesc sa imi creez un program cat decat. In continuare vremea este urata si ma incurca rau de tot acest lucru. Am mai multe proiecte micute incepute, dar simt ca am doua maini stangi. Am incercat sa ii fac lui Andrei astazi o pereche de panatloni scurti si nu mi-a iesit, la crosetat nu am spor, la decoupage nici atat. Tot bantui pe internet...
Imi doresc sa schimb cate ceva in bucatarie. Nu va inchipuiti ca ma apuc de daramat si de schimbat gresie si faianta. Oooo! Nuuuu! Doar mici schimbari a paletei de culori la perdele, fete de masa si decoratiuni, pe care  le voi face eu bineinteles.nu va fi o schimbare radicala, ci asa... una mica pentru sufletelul meu. Cand ma voi apuca serios de acest lucru si cand voi termina, nu stiu.
Am tot cautat sa vad cam cum  mi-ar placea sa arate bucataria si am realizat ca "swedish style" sau "scandinavian style" mi s-ar potrivi ca o manusa si in plus i-ar placea si sotului.
Va arat cateva fotografii, care mie imi plac foarte tare si ma fac sa visez cu ochii deschisi.

 Sursa foto
 Sursa foto
Cat de greu sau usor de intretinut este nu stiu, dar e frumos.

6 comentarii:

  1. Inchide ochii! Glumesc.
    Sunt superbe camerele, oricine ar visa la ele, dar se pot face unele chestii grozave si cu resurse limitate.
    Bafta cu micile tale proiecte!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-i inchid ca adorm :P :))
    Pai asta voi incerca... sa fac ceva cu resurse foarte limitate. De multe ori se schimba aspectul doar cu o perdeluta sau covoras asa ca voi incerca.
    Merci!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mama, am pus comentariul in acelasi timp. He-he!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vacanţă plăcută! Şi o vară cât mai frumoasă!:-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc! Ufff! Sa fie o data frumoasa ca eu inca astept:)

    RăspundețiȘtergere