joi, 30 iunie 2011

Nu ma adun

Nu reusesc deloc sa imi creez o rutina si ma enerveaza. Asteptam cu nerabdare zilele libere si parea ca voi fi in stare sa mut muntii, dar tocmai acum sunt cu doua maini stangi cand am un pic de chef sa mesteresc ceva si in majoritatea timpului sunt fara tragere de inima spre ... handmade. Ce am?! Cand eram la serviciu lucram parca mai mult. Acum sunt delasatoare stiind ca am mai mult timp. In fine... Imi revin eu si iar voi fi pe baricade.
Am trecut un pic cu aparatul pe la flori, cand era doar innorat si nu ploua.

Din pacate pe multe le-am pierdut in timpul plecarii noastre la Iasi pentru ca cel care trebuia sa ude florile a facut-o abia dupa ce s-au uscat.

Am fost  foarte suparata din cauza ca nu am apucat sa strang seminte de la floricelele mov (iberis mi-a zis Adinuca ca se numesc) si mi-au ramas doar cele albe din gradina.
Dar imi ridic moralul cu ce mi-a mai ramas si vad viata in roz de la gura leului :))

 Cu drag,

2 comentarii:

  1. Hei...ce floricele frumoase ai! Abia astept la anul sa imi pun si eu floricele in gradinuta. Si eu voi avea numai o gradinuta, nu foarte mult loc, dar suficient pentru o groaza de floricele. Am fost ieri la un magazin de "Arts&Crafts", m-am gandit ca ar fi ca si raiul pentru tine acolo. Mie imi venea sa ma apuc de facut o mie de chestii deodata, numai vazand cate materiale au acolo. Am iesit din magazin cu dorinta de a reveni, sa-l studiez pe indelete. Floricelele de azi imi aduc aminte de cele din fata prispei de la mamaia. Tin minte si acum mirosul tare de "Regina noptii"...

    RăspundețiȘtergere
  2. Petunia aceea seamana foarte bine cu cele din fata casei de la mamaia, care erau acolo de pe vremea lui bunicul. Au exact acelasi miros.
    Din pacate la noi nu prea sunt astfel de magazine si daca sunt au niste preturi de iti vine sa plangi. Intr-adevar ar fi ca un Rai pentru mine.

    RăspundețiȘtergere