joi, 9 iunie 2011

Suntem...

... cu totii un pic tensionati si nu inotam in apele noastre. Socrul meu are ceva probleme serioase de sanatate. Din acest motiv sotul meu este ingrijorat, desi nu recunoaste acest lucru nici daca il tai, dar eu il simt si sunt frustrata ca nu stiu cum sa ii fiu mai bine alaturi si micutul Andrei ne simte pe amandoi si la randul lui este un pic altfel. Vom pleca saptamana viitoare la Iasi pentru ca este ziua soacrei si poate ne va face bine aceasta iesire din rutina.
Intre timp ne vedem de ale noastre. Andrei urmareste pasarile cu "tirlocu" (binoclul).

Dupa ce s-a distrat singur o vreme s-a dus sa ii explice si lui Bruno cum se numesc pasarile ce le-a vazut si de fiecare data il intreba "Ai inteles Buno? Da?"

 "Am un fuier care fuiera. Vrei si tu Buno sa fuieri?"

 El este cutu nostru Bruno, de care toata lumea e inspaimantata pentru ca este mare si are un latrat puternic. Este cuminte si frumos.

Iar ele sunt ratustele, pe care vi le-am prezentat chiar in ziua venirii lor in familia noastra. Sunt in casuta lor din curte.

 Aici este un baietel curios care trage cu ochiul in ograda vecinilor si striga la nepotica lor de doi ani "Valintinaaaaaa!!!"
Va pupam!
Seara frumoasa!

10 comentarii:

  1. Însănătoşire grabnică socrului.:)
    Tirlocu...sună bine.:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Uf!!Toata lumea are probleme!:(
    sanatate socrului!
    Pup piciorutele alea "musculoase".:)
    Ce nu face omul cand e vorba de fete:))...

    RăspundețiȘtergere
  3. Stars multumim! Suna interesant ca multe alte cuvinte pocite :))) Ce ne vom amuza impreuna peste ani de ele!

    Angi, multumim de asemenea! Cand e fata potrivita darama muntii :))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. starea de care vorbesti ma intristeaza dar in acelasi timp vreau sa te asigur ca-i perfect fireasca...viata cu provocarile ei,absolut tot ce misca pe planeta trece la un moment dat prin aceste stari numai ca manifestarile sunt individualizate!Multa putere si multa intelegere si greu,trist,urat,dar trece,cu urme adanci dar trece!!!
    Baietelul acesta da semnale ca-i plac fetele (hehehe)asta trebuie sa ne multumeasca pe toti !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Catrinelule, Catrinelule, imi pare rau ca nu e veselie maxima la voi in casa. Va doresc sa aveti vesti bune si sa va fi ingrijorat degeaba.
    Cat despre Andrei, creste-l asa frumos in continuare! Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. La mulți ani, soacrei! Multă sănătate socrului! Și vouă multe bucurii alături de scumpelul fiu!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multa sanatate socrului!
    Cat despre Andruska...daca sunt neagra in cerul gurii sau daca m-am inecat in suparari , vin si ma uita la poze cu el....si rad ca proasta la piata....ma veselesc si iaca trece nebuneala din capul meu... :))))

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumim Ana!
    Ma bucur ca e asa un bun "medicament" Andrei. Eu tot mai sper ca poate vei veni pe la noi sa il vezi si live. Te pupam!

    RăspundețiȘtergere