joi, 2 iunie 2011

Vara a venit

De ieri, in mod oficial, este vara. Eu sunt foarte incantata de acest lucru si chiar daca astazi a plouat un pic nu ma deranjeaza caci acum stiu ca vremea urata nu se mai intoarce.
Imi place vara in primul rand pentru ca este foarte cald si eu fiind o friguroasa nu suport temperaturile scazute. Alt motiv pentru care imi place atat de mult este ca florile acum sunt multe si superbe.
Desi citisem ca anthurium-ul reinfloreste greu, la mine este harnicut si este deja al treilea an in care ma bucura cu flori. Este drept ca nu sunt la fel de mari ca atunci cand l-am primit, dar mie imi plac si asa mai micute.

Au inceput de cateva zile sa infloreasca macii californieni. Dimineata si seara florile sunt inchise si de fiecare data in miezul zilei ma luam cu altceva si uitam sa ii fotografiez.


Ca de obicei imi este foarte greu sa aleg care fotografie sa o pun si care nu. Desi anul acesta nu am putut sa dedic la fel de mult timp gradinii din cauza vremii urate eu sunt foarte incantata de ce a iesit si ma relaxeaza cand o privesc.

 V-am mai spus ca levantica a inflorit si ii merge foarte bine la mine in gradina. De abia astept sa reusesc sa vopsesc si gardutul ca sa arate totul asa cum imi place si imi doresc.

Stiu ca ar fi trebuit sa fac acest lucru inainte ca florile sa creasca, dar cum primavara aceasta a fost mai mult toamna cu frig, ploi si vant, nu am reusit. Cu multa grija voi reusi sa nu imi mazgalesc plantele.
Acum nu imi mai ramane decat sa fac poze in cealalta gradinuta ca sa va arat capsunile cataratoare a caror frunze imi vin pana la genunchi. Cred ca am gresit pentru ca anul acesta le-am lasat sa se intinda pe pamant si in loc de fructe ele au facut frunze.
O zi frumoasa!
Va pupam!

4 comentarii:

  1. absolut incantator...superbe sunt,cum sa nu te-ncante?!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumoase flori ai. sa te bucuri de ele.

    RăspundețiȘtergere
  3. E superba gradinita ta!Levantica m-a cucerit!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc! singurul regret este ca nu e mai mare.
    Angi levantica eu o ador. Tare imi place cum miroase.

    RăspundețiȘtergere