luni, 25 iulie 2011

Am lipstit pentru ca...

... am avut foarte multa treaba. A fost la noi un grup de francezi si am fost foarte ocupata. Au stat doar cateva zile, dar le-am facut un program atat de plin incat nu au avut timp nici sa respire. Intr-una din zile am facut ciorba de peste in mijlocul naturii pe un canal. Au fost foarte incantati de ciorba facuta la ceaun, la foc, inconjurati de apa, salcii si multa vegetatie. In alta zi au fot la Sulina, unde au vazut locul exact unde se varsa Dunarea in mare, plaja, au vizitat orasul, farul vechi  si bisericile de acolo. In Sulina pentru fiecare religie este cate o biserica si e absolut uimitor cate nationalitati poti gasi acolo. Mi-au promis ca imi vor trimite pozele si cu mare drag le voi impartasi cu voi. Vor fi multe... foarte multe :D Imi va fi mai simplu sa va povestesc ce am facut cu ajutorul fotografiilor.

Gradina mea din nou si-a schimbat aspectul pentru ca unele flori s-au uscat si au disparut caci si-au incheiat "treaba" , altele au inflorit si totul este intr-o continua schimbare. Cat de curand sper sa reusesc sa fac cateva poze. E mai greu ca aparatul merge un pic cu hacuri caci sosul nu a avut timp sa il repare.

Andrei s-a mai potolit si s-a comportat frumos cu musafirii nostri numai ca venea la noi intrigat si ne zicea:
-Astia nu vorbesc corect! De ce nu vorbesc cum trebuie?!
Incerca sa ii intrebe diverse lucruri si striga la ei:
-Hei! De ce nu rascunzi?!
Cand eu vorbeam in franceza sau in engleza il intreba pe tata ce am patit ca vorbesc ca musafirii.
Apoi au venit niste prieteni de-ai sosului si imi zice Diiutzu incantat:
-Vezi? Astia vorbesc mai bine!:)
A fost extrem de fascinat de faptul ca francezii vorbeau diferit :D

Am facut comanda de niste materiale de bumbac, de un cutter rotativ, piciorus pentru surfilat si un set de crosete groase pentru lana, care au si venit si de care ma bucur enorm. De abia astept sa le incerc!!! In plan am sa imi cumpar masa de calcat noua si sa vad cand imi indeplinesc si aceasta dorinta.

Iata ca am reusit sa fac rapid un rezumat! Astept sa imi revin un pic dupa oboseala acumulata si o voi lua de la capat cu lucrurile obisnuite si facutul de poze.
Va pupam!
Cu drag,

5 comentarii:

  1. unde ai facut comanda de crosete groase?

    RăspundețiȘtergere
  2. ...COPILUL ARE DREPTATE.n-au decat sa vina cu translator si sa vorbeasca cum trebuie...pai?!

    RăspundețiȘtergere
  3. ooo, dar ati avut ceva activitati. mi-e atat de dor sa stau sa te citesc si sa citesc blogurile favorite, insa Mariuca imi devoreaza tot timpul.
    vreau sa iti spun ca imi pare atat de rau ca nu am imbracat-o cu rochia de la tine atunci cand era cat un ghemotoc. acum stau si ma uit la ea si imi dau lacrimile. e atat de superba. Doamne ce minunatii poti face.
    pupici lui Deiu si spor in toate tie. iar tati sa repare aparatul, al nostru se futu de tot, tot sotul a reusit sa faca asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Cristina le-am comandat pe www.kreativshop.ro Sunt 5 crosete de plastic de la 5.0 la 10.0; firma Prym. Are multe chestii faine pe acolo, desi cam scumpute unele.
    @Mama eu eram translatorul :))
    @Veronica ce ma bucur ca ai trecut pe aici! Stai linistita ca usor, usor lucrurile se vor aseza si va fi altfel asa ca nu dispera :)
    Ti-am zis si atunci ca nu stiu cat de practica e rochita, dar daca o pastrezi pe mine ma bucura acest lucru enorm.
    Multumesc! Aparatul nostru inca nu si-a dat ortul popii de tot:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta am inteles eu dar puiutu' i-a zis tatalui caa..."nici mami nu vorbeste bine!"deci...?!eu zic ca trebuia translator!!!!

    RăspundețiȘtergere