sâmbătă, 2 iulie 2011

Andrei face economie

Se tot intrerupea curentul si Andrei a inceput sa se smiorcaie. Il intreb ce are si imi zice cu buza lasata in jos ca el a lasat televizorul si lumina la baie aprinsa si curentul s-a consumat si s-a terminat. Noi tot ii zicem sa stinga tot ce nu foloseste ca se consuma curent aiurea. De atunci ne stinge lumina si trebuie sa ii explicam foarte clar de ce ne trebuie aprinsa.

Aici in sat nu avem apa curenta. Din aceasta cauza suntem nevoiti sa folosim hidroforul sa luam apa din Dunare. Pentru a se decanta o punem intr-un bazin de o tona. Eu folosesc foarte multa apa in gospodarie si Andrei tot timpul ma aude cand ii zic sotului sa puna iar apa si cum el glumeste ca folosesc prea multa si sa nu mai spal nimic. Cand spalam vasele vine hotarat la mine si imi zice: "Inchide apa ca se consuma si nu mai avem!!! Se termina Dunarea. Intelegi?!"
 Daca vreti sa faceti economie la apa si curent cred ca va poate oferi Diiutzu consiliere, dar nu garantam ca va merge sau ca va fi usor sa aplicati metodele lui :D
Cu drag,

6 comentarii:

  1. Spaima ca se termina Dunarea am avut-o si eu cand eram mica. O tot intrebam pe mamaia ce ne facem cand se termina Dunarea. Cand venea cineva din alt oras prima intrebare era...da' voi aveti Dunare? Nu imi puteam imagina cum poti sa traiesti fara Dunare. Un weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si Andrei ne intreba daca Iasul lu' buna are Dunare. A vazut Bahluiul si a fost fericit ca si buna are Dunare, dar mica :))

    RăspundețiȘtergere
  3. .Radeti voi ,dar uite ce frumos invata si usor,usor va fi un barbat de toata isprava!Pe mine ma incanta extraordinar ce frumos a pozat,putin inganfat,putin ironic...super!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar cine rade? :) De abia am reusit sa il conving sa stea cu fata.

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Uneori te lasă mască ce soluţii găseşte. Acum nu mai este aşa de econom, doar că se mai amuză şi ne închide lumina la baie când suntem înăuntru.

      Ștergere