marți, 26 iulie 2011

Astazi despre...

... Andrei. Ieri am scris despre flori si astazi a venit randul lui Diiutzu, caci trebuie sa recuperez zilele in care am lipsit... nu-i asa? :D
Diiutzu este absolut incantat de "picina" lui si ar sta toata ziua in ea.
 Sunt absolut sigura ca cel putin mamaie isi doreste sa vada fotografiile acestea mai mari. Asa ca dati click pe ele si vedeti mutrele marite :))
 In pauzele in care nu face baie se uita la desene animate cu Scufita Rosie, Cartea junglei sau Toy story.
Astazi era foarte mandru ca stie care este mana dreapta si care este cea stanga. Acum ca sunt acasa tot timpul  acasa stam mai mult impreuna si vorbim sau ne jucam.
Am constatat ca este cu atat mai cuminte cu cat eu ii acord mai multa atentie si tot timpul caut lucruri de facut impreuna. A inceput sa coloreze din ce in ce mai bine si este foarte mandru ca tine corect creionul in mana, asa cum l-am invatat. Folosim tot mai des cartea pe care i-am cumparat-o mai demult. A invatat sa numere pana la 20 si stie jumatate din lunile anului. Este o notiune destul de abstracta pentru el, dar m-am straduit sa ii explic cat, decat ce invata de fapt.
Aici se scufunda dupa scoici asa cum i-a vazut pe baieti ca fac la canal:
 Cand isi doreste sa faca ceva ce nu are voie ne spune ca este barbat, iar cand se loveste si plange ne spune tanguindu-se: "sunt doar un cooopiiil".
Zi frumoasa va dorim!

5 comentarii:

  1. Soricelul tau e tare dragalas.:)Mai ales in ultima poza ...m-am topit:).
    Cat timp sunt mici au nevoie de multa,multa atentie si rabdare din partea noastra.Cum sa creasca frumos daca nu-i ingrijim?!Ce-i drept,orice reusita din partea lor,cat de mica si neinsemnata ar parea,pentru noi,parintii ,face enorm de mult.
    Bucura-te din plin de fiecare moment petrecut alaturi de acest micut scumpic!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. sau mai simplu e un copil-barbat :)) sau invers:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu riscul de a da pe-afară jumătate din apa piscinei, aş sta şi eu acolo, lângă Diiuţu, la ce căldură e pe-afară!
    Vă salut pe toţi cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Angi asa este. Ei sunt ca niste coli albe si depinde foarte mult de noi care sunt primele randuri scrise pe ele. Mi-aduc aminte cat am jubilat la primul zambet, la primul dintisor... la primul mama sau tata; lucruri mici, dar pentru parinti adevarate evenimente. Multumim!

    @Veronica uneori am senzatia ca asa raman toata viata lor, uitandu-ma cateodata la sotul meu :D

    @Alexandru nu este nici un risc. Sotul meu a stat in piscina lui Diiutzu si el nu este chiar un barbat micut la 1,90 m si aproape 100 de kg. :D

    RăspundețiȘtergere
  5. ...mmmmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiii!!!!m-ati dat gata cu scufundarea!!!Absolut superb copilul acesta!!!!mai mami,mai el este chiar absolut si inspaimantator de sincer!!!si-apoi bine-ar fi sa ramana asa.Spune exact cum se simte,cand face trebi de oameni mari,ori atuncea cand se loveste...si eu daca ma lovesc sau ma doare ceva sunt si mai trista si mai deprimata chiar ma apuca disperarea ca sunt copil orfan!na,am zis si n-ai decat sa razi cat vrei da eu asta simt ce?!

    RăspundețiȘtergere