vineri, 1 iulie 2011

"Constuctor"

Andrei avea un tricou galben si mi-a zis ca este "constuctor" pentru ca a vazut constructorii cu haine galbene la desene animate, cred.
Are scule si tot ce  ii trebuie asa ca s-a pus la reparat scaunul lui tata. Ruptura aceea tot el a facut-o pe cand il repara cu o surubelnita.
 Copilul respecta cu strictete uneori protectia muncii. Doar casca ii lipseste.
 He-he! Pantalonii eu i-am facut cu masina de "cusuta" si sunt preferatii lui. Sunt pantalonii de "servici" si cand ii pun la spalat ii urmareste sa vada cand se usuca si ii ia imediat.
 Aveti curaj sa dati ceva la reparat? :))

Cu drag,

7 comentarii:

  1. Deci...baietului ii lipsesc casca si bocancii de constructor cu varf din otel. Eu m-am dus sa imi cumpar bocanci de constructii, s-au socat domnii de la magazin, dar intr-un final am reusit sa gasesc o marime buna pentru mine. Nu se fac marimi mici, sunt numai marimi de barbati. Spre deosebire de Romania, aici sunt mai putine femei care lucreaza in constructii. Poate Andrei seamana un pic, un pic cu mine? Vrea sa se faca constructor? Dragul meu nepot... xoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. Azi constructor, maine pescar, alta data gradinar si tot asa... :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Il tocmesc si eu , cu ziua , ca la noi mesterul casei a uitat de orice... asa ca punem la salar si casca si bocancii si trimite constructorul pe diagonala , ca e nevoie de mester priceput! ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ana noi lucram numai la domiciliul nostru asa ca va asteptam pe toti pe la noi sa va reparam :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. ...UUUFFF,sunt trista!mare nevoie aveam de cineva asa iscusit,zic sunt trista pt.ca mesterul nu se deplaseaza,mare pierdere pt.mine!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am un telefon care face figuri. Cred ca m-as incumeta sa i-l dau lui Diitu sa mi-l repare... cu ciocanul!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Mama, tu ai ceva pile asa ca poate se rezolva :)))
    @Ina mare curaj ai :)))

    RăspundețiȘtergere