luni, 18 iulie 2011

A fost ieri...

... o zi absolut minunata!
Am fost la ciorba de peste pe malul apei.... ciorba ca in Delta la ceaun , facuta de pescar(un prieten de al nostru) cu peste prins cu jumatate de ora inainte sa aprindem focul. Am facut foarte multa baie si am trandavit ca o soparla la soare.
 Andrei a fost in culmea fericirii  pentru ca a stat in apa toate ziua.

Sotul meu stie sa inoate, dar e mai simplu si mai distractiv pe colac, nu-i asa? Oricum nu numai Andrei a fost foarte incantat de baie, ci si noi. Nici nu am cuvinte sa va zic cat de bine a fost.

Cu Diiutzu trecem printr-o perioada un pic mai deosebita si greluta. Varsta de trei ani isi arata coltii si trebuie sa ne inarmam cu multa rabdare si tact caci cupilul o cam ia pe langa drum. Am inceput astazi printr-o discutie serioasa in care i-am explicat ca va fi mai aspru pedepsit de azi inainte daca mai face lucruri urate. Deocamdata se pare ca a functionat faptul ca am discutat. Cand zic "aspru pedepsit" ma refer ca ii tai portia la desene animate, jucariile i le duc in pod sau lucruri de genul acesta. Sa nu va inchipuiti ca trecem la torturi :D El este un copil energic si explorator. Ii place sa incerece diverse lucruri pe pielea lui si sa se bage si acolo unde nu are voie. Ne-am obisnuit cu asta si atata vreme cat nu face obraznicii mari trecem cu vederea, dar el a inceput sa cam fie razgaiat, sa raspunda urat, sa bata din picior si sa fie nepoliticos cu noi si oameni pe care nu ii cunoaste. Habar nu am de unde vine aceasta schimbare pentru ca eu am fost constanta in modul de a ma purta cu el si pana acum nu facea asa.Vom lua masuri si sunt sigura ca Diiutzu isi va reveni. Probabil testeaza si el limitele noastre si ale lui.
Daca aveti idei nu va sfiiti sa mi le impartasiti caci le accept cu drag :)
Saptamana minunata va doresc!

5 comentarii:

  1. O saptamana minunata sa aveti si voi.
    Ma bucur ca va distrati asa bine.
    Pentru o ciorba de peste la ceaun, mai c-as bate un drum pana la voi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim!
    Loredana un drum pana in Delta sa stii ca merita facut :D Va asteptam pe aici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt interzisa,nu stiu ce sa spun?!Este tare frumos decorul!!!!Iar comentariile fiului catre mama ?!ce sa zic???!!!spun doar ca-s din sufletel spuse si da sunt dragute!

    RăspundețiȘtergere
  4. M-ai indus in eroare si a trebuit sa citesc din nou postarea ca nu stiam la ce comentarii te referi. Dupa aceea m-am prins ca sunt de la postarea trecuta:D
    Care decor draga?! Baietii mei sunt frumosi :))) Eu nu vad nici un decor asa de frumusei sunt ei :P

    RăspundețiȘtergere
  5. fotografia cu baietii am transformat-o indecor ma ca nu te prinzi deloc sau te-ai prins si razi de mine?!hehehe

    RăspundețiȘtergere