joi, 14 iulie 2011

In sfarsit...

...am terminat! Am inceput de luni curatenia de vara la parter. Eu nu varuiesc si nu fac curatenie generala inainte de Paste sau Craciun pentru ca prefer sa fac acest lucru vara cand este cald si nu risc sa ma inbolnavesc. Sunt franta de oboseala, dar este atat de placut cand trec prin casa si toate sunt sterse, peretii sunt albi si totul este pus la punct. Desi faceam pe viteaza si voiam ca maine sa ma apuc de bucataria de vara am decis sa o las pe luni caci nu mai vreau sa vad trafaletul sau varul prea curand. Bleah! Mi-a ajuns.
Astazi am reusit sa spal si covorul din sufragerie. Unul din multele avantaje de a sta la casa este ca in fiecare vara spal covoarele in curte si nu sunt nevoita sa le duc la curatatorie sau sa ma chinui in alte moduri.
De abia astept sa ma apuc din nou de crosetat si de facut lucruri mai usurele :D
M-a strigat o vecina si am iesit. M-am mirat foarte tare ca Andrei nu a venit dupa mine pentru ca de obicei se comporta ca o umbra. Se uita le Scooby Doo si cand m-am intors sa vad ce face iata:
E si el obosit micutul dupa atata munca :D Acum nici nu stiu ce sa fac... sa il trezesc sau nu, caci e cam tarzior pentru somnul de dupa amiaza. Nu ma indur sa il trezesc ca azi noapte niciunul dintre noi nu s-a odihnit deloc bine si lui Diiutzu i-a fost rau un pic.
Fug caci mai am un pic de treaba pe ici, pe colo.
Va pupam!

5 comentarii:

  1. Felicitari harnicilor!Se vede cine a lucrat mai mult,e mult mai obosit:).Cum sa te induri sa-l trezesti?!
    Asta numai daca nu vrei sa te odihnesti si tu olecuta...

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari !Ei ,da,asta da oboseala si de ce sa nu credem ca si soricelul se simte excelent fiind atat de curat si na l-a luat somnul!!!Pup si eu!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim! Pai nu m-am indurat si rezultatul a fost ca nu am mai putut sa il culc seara, decat foarte tarziu.

    Te pupam si noi, mama!

    RăspundețiȘtergere
  4. Uf...zugrăveala vara!? Anul trecut am fost o lună încheiată cu casa pe dos, nu mai vreau să ştiu de asta vreo...10 ani!
    Spor la treabă şi să terminaţi cu bine! Cu ajutorul lui Andrei....cred şi eu că merge mai repede! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, Alexandru... vara pentru ca pot sa ma misc mai usor cand e cald, pot tine ferestrele deschise si chiar daca folosesc apa rece nu patesc nimic. Eu in doar 4 zile am terminat, cred ca din cauza ca m-a ajutat Andrei :D

    RăspundețiȘtergere