vineri, 29 iulie 2011

Iupiii! :D

In urma cu ceva timp am participat la un concurs organizat de revista Lucru de mana. Se premia una din povestile despre lucru de mana: ce ne inspira, cum impletim activitatile de zi cu zi cu aceasta pasiune, cum am dobandit cunostintele in acest domeniu, etc. In urma cu o luna am primit un mail in care ma anuntau ca pe langa premiul pe care il anuntasera in revista au hotarat sa mai acorde doua mentiuni, una din ele fiind pentru mine si ca povestea mea va aparea in acest numar al revistei. Eram foarte incantata. Nu stiam in ce consta premiul, dar eu ma bucuram de orice.
Astazi a venit :D
   Mi-a intrecut cu mult asteptarile. Am topait prin casa de ziceai ca sunt un copilas, mai ales ca sotul radea de mine (el fiind mai sceptic din fire) ca o sa imi trimita o felicitare si o revista :))
 Cosuletul este absolut bestial si la un moment dat am fost tentata sa imi cumpar unul, dar mi se pareau prea scumpe si nu era nici in capul listei mele. Sunt foarte, foarte incantata!

Stiti ca va spuneam ca vreau masa de calcat... Ei! Mi-am luat-o. Astazi am vrut sa calc toate tricourile sotului si la al treilea tricou fierul meu de calcat a cedat. Este mort! S-a uitat sotul meu la el si a zis ca nu poate face nimic asa ca in cateva zile voi avea si fier de calcat nou :D Nici nu stiam daca sa ma supar sau sa ma bucur ca imi voi lua ceva mai bun si nou. Am decis: ma bucur. Clar :))) Sotul era un pic cam suspicios si razand m-a intrebat: "Mai! Tu te rogi acuma sa nu pot repara chestia asta, asa-i?" Tare am eu impresia ca m-a vazut ca imi doream altul si a lasat-o moale cu reparatul. :P
Avand in vedere ca nu calc foarte mult, nu am camasi si pantaloni de calcat m-am decis sa iau unul nici prea ieftin, dar nici super smecher si tot cautand pe net m-am gandit la acesta:
 Week-end frumos! Va pup!
Cu drag,

7 comentarii:

  1. Bravo!!! Felicitari... Sa ne arati si articolul. Un weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari!te-am recunoscut imediat cand am citit scrisorile din concurs!:)ma bucur ca ai primit un premiu asa frumos, sa-l folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Iulia multumesc! Din pacate mi-a expirat abonamentul si sper ca acum cand il voi reinoi sa reincep cu numarul acesta al revistei sa pot vedea si eu.

    @Irina multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari de premiu!Si sa stapanesti si folosesti sanatoasa masa de clacat si fierul de calcat!
    Va pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ana multumesc! Ma gandeam ca am ceva probleme cu blogul ca de mult n-ai mai scris pe aici.
    Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere