luni, 11 iulie 2011

Ratusca Andrei

Ca oricarui copil si lui Andrei ii place nespus de mult apa. Cand am constatat ca soarele nu mai vrea sa plece, ba dimpotriva isi arata toate fortele am decis sa ii punem piscina lui Andrei.
 

"Mami, este foarte distativ! Ma bucur foarte tare ca mi-ai pus picina! Multumesc! Iupiii!!!"
 Ieri, fiind duminica ne-am facut planul sa mergem la plimbare cu barca si sa facem o baie. Singurul dezavantaj al zilei a fost ca eu nu am putut face baie, caci si eu sunt innebunita dupa apa ca si Andrei. In afara de asta a fost o zi foarte frumoasa.
Pe un canal unde apa era foarte mica Andrei a fost in culmea fericirii.
 Ce imi place cum i se vad piciorusele. Parca ar fi labe de rata :))
 Dupa ce ne-am plimbat cu barca ne-am intors din nou aici si au mai facut o baie baietii.
Doamne, ce bine ca s-au inventat cremele de protectie solara! Grabindu-ma, dupa ce m-am dat cu crema pe unde ajungeam, am uitat sa il rog pe sos sa ma dea pe spate. Vai de mine cum m-am facut si ce ustura. Cand mergi cu barca intotdeauna te bronzezi foarte repede si tare pentru ca nici nu realizezi ca te arde soarele  si e foarte placut deoarece nu simti fierbinteala cand merge cu viteza. Stateam si ma gandeam ca daca faceam greseala sa il dau doar pe Andrei si pe mine nu, eram terminata  acum. In alti ani din dorinta de a fi bronzata evitam ca bleaga sa folosesc aceste creme si induram cu stoicism usturimea. Bineinteles ca bronzul acela se ducea foarte repede si vai de pielea mea.

Ce credeti ca a facut Andrei cand ne-am intors acasa? Baie in piscina, evident. Dupa baie se zgribuleste tot si nu mai stie cum sa stea mai bine invelit.
 Andrei face poze. "Mami uite a mineeee!!!"

 "Tata uite a mineee!"
 A fost perfect ieri! Astazi am programat sa ma apuc de varuit asa ca ma duc sa ma mai incarc cu un pic de energie si sa ma apuc de facut mancare ca sa pot face ce mi-am planificat.
Saptamana minunata va doresc!


4 comentarii:

  1. bai frumosilor,sunt individioasa pe voi ca sa zic asa cum ziceai cand erai micuta!este super tare la voi si-mi place tare mult ca va este bine in familia aia frumoasa foc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta e vara adevarata,la rau,in piscina,dar labutele sa para de ratusca.:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine de voi! Aşa da răcoreală! Cred că aş sta toată ziua în apă, ca un hipopotam!
    Numai bine tuturor! :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Toti din familia noastra am sta numai in apa toata ziua :) Numai bine si tie!

    RăspundețiȘtergere