joi, 7 iulie 2011

Relaxare

Va invit cu mic cu mare la un moment de relaxare! :)
Numai ce am terminat si eu de bucatarit. Am scos placinta de la cuptor si bilutele de cocos, am terminat ciorbita pentru Andrei si am scos painea din masina de facut paine.
Dimineata m-au chemat cei de la scoala sa completez hartogaraia si am pierdut jumatate de zi. Nici nu imi venea sa cred ca era deja ora unu si jumatate, cand am ajuns acasa. Acum sunt cam obosita, dar miroase asa de frumos la noi in casa a paine si leustean...:)
Aaaa! Da! va invitasem la relaxare... Va invit la un ness (pot sa fac eu ceai sau altceva daca nu va este pe plac nessul) si ceva dulce pe bancuta de la mine din curte.
 Veniti? Daca nu puteti veni ca sunteti departe va dau secretul bilutelor de cocos. ;) Se fac foarte usor si daca sunteti fanul nucii de cocos va vor placea sigur.
Am folosit: 120 g nuca de cocos (la magazinul nostru nu avea mai mult)
                  aprox. 100 g zahar
                  2 oua
                  1 plic de zahar vanilat
Toate acestea le-am framantat bine. Am facut bilute, pe care le-am pus pe tava cu hartie de copt. Le-am bagat in cuptorul incins cat mai sus. Eu am un cuptor groaznic si e cam greu sa fac ceva copt. Le-am tinut pana s-au rumenit. Si... gata! Puteti sa le trageti in ciocolata sau ce idei va mai vin. Mie imi plac foarte tare si astept parearea sotului, caci Andrei nu a fost incantat. Din aceste cantitati mi-au iesit vreo 13.

Am desfacut perdeaua la care lucram deoarece nu eram deloc multumita din cauza a cateva greseli, zic eu mari, si ar fi fost pacat sa muncesc pana la capat si nici macar sa nu imi placa. M-am apucat de alta cu alt model, a carui diagrama este aceasta:
 Va pup!
O seara minunata va doresc!
Cu drag,


3 comentarii:

  1. mai ca mult calm si multa rabdare poti sa ai!cum sa desfaci perdeaua la care lucrase-si atata?!Sa-ti spun drept imi este dor tare sa stau in curtea ta dar cel mai tare imi este dor de furtunul acela smecher,mi s-a parut o super chestie!!!La ora asta imi este si un pic de foame si pe langa ness sau ceai Zau c-as manca mai bine un bors si o saramura de peste da saramura de din aia ma cu sare ,pe tabla ufff...!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mereu mi-am dorit să învăţ să croşetez.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Stars inca nu este tarziu sa inveti :D

    RăspundețiȘtergere