sâmbătă, 30 iulie 2011

Sambata roz

Nici nu mai stiu cat timp a trecut de cand nu am mai participat la "Sambata roz" organizata de Beverly .
Astazi cand ma jucam cu aparatul foto prin gradina mi-am adus aminte ca nu am mai postat de mult ceva roz. 
I do not even know how much time has passed since the last time I participated at the "Pink Sunday" organized by Beverly .
Today when I was playing with the camera in the garden I remembered that I have not posted for a long time something pink.
 Trandafirii pitici infloresc pentru a treia oara in aceasta vara si parca de data aceasta sunt cei mai frumosi.
 Mini roses bloom for the third time this summer and it seems this time are the most beautiful.
 Eu nu ma pricep sa fac fotografii frumoase, dar incerc si ma straduiesc. Astazi pur si simplu m-am jucat. :)
I do not know how to make beautiful pictures, but I try and I try. Today I just played. :) 
 M-am jucat cu o garofita... roz.
I played with a pink ... Dianthus .

 Sambata roz fericita!
Happy Pink Saturday!


5 comentarii:

  1. Striking Dianthis, you captured the colors beautifully.
    Ann

    RăspundețiȘtergere
  2. My little blogging friend you did very well on your pictures. I love the pretty flowers. Glad you joined us today.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna dimineata
    Multumesc pentru raspuns si mai ales pentru link. Te-am adaugat sie u cu titlul dorit.
    O zi placuta si mai ales racoroasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ann welcome on my blog! Thanks!

    @Vero iti multumim!

    @LV Thank you!

    @Iasi cu placere! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere