joi, 11 august 2011

Astazi...


...am lenevit. Bate vantul foarte tare si am impresia ca a venit toamna. Ce repede trece si vara aceasta!
Ma gandesc deja la cadourile pentru Craciun. Nu, nu am luat-o razna; numai ca am multe de facut si sporul de cele mai multe ori imi lipseste.
Totusi sa las iarna ca mai este pana atunci si sa ma gandesc la putinele zile de vara care au mai ramas.
 Acum Andrei este tuns ca soldatii americani :D si are o taietura in frunte de toata frumusetea pentru ca nu a fost cumintel si a cazut.Mai am de recuperat la capitolul poze caci am lipsit destul de mult.
Va pup!
Cu drag,

4 comentarii:

  1. sufletel minunat si dulce!!!!O Doamne cat de mult va iubesc si cat de mult va duc dorul frumuseilor!!!!Dar al mai mare unde-i?!(hehehe)
    Cu iarna...beah,chiar las-o mai usor !Uha si cate-mi trebuie si ce nepregatita sunt de fiecare data si cate angajamente neonorate evident si...dar lasa.Pup si eu !

    RăspundețiȘtergere
  2. Catrinelule, ce coincidenta... Am luat-o razna amandoua... in aceeasi directie. Ieri le dadeam tema de casa fetelor sa-mi dea idei pentru ornamente de brad :) Bun venit in club!

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie să recunosc că "cucu-bau!" este un joc tare fain când ai un micuţ prin preajmă! Cât priveşte ...cucuiele, sunt şi ele "necesare", mai târziu îi vor aminti de anumite păţanii!:-)
    O zi frumoasă tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  4. pe unde umblati? nu ai mai scris de 2saptamani. sper ca sunteti bine.
    pupici de la noi

    RăspundețiȘtergere