luni, 1 august 2011

Duminici

Aproape in fiecare duminica ne-am obisnuit sa mergem cu barca la gratar. Mergem in acelasi loc, cu aceiasi oameni, dar nu ma plictisesc deloc de asta :D
Este foarte frumos si incep saptamana cu forte proaspete.
Sambata Adi a reparat ceva la barca ca a doua zi sa putem pleca la plimbare. Bineinteles ca Diiutzu nu putea lipsi.
 O mana de ajutor absolut oriunde si oricand este binevenita; mai ales daca e asa de micuta si dulce.
 Dimineata Adi i-a zis lui Andrei ca mergem la canal sa facem gratar. Si timp de vreo zece minute am tot auzit:" Iuhuuuu! Iupiiiiiiii! Mergem la gataaar! Mergem la canal. Iupiiiii! Facem baieeee! Iuhuuuu!"
Si am ajuns acolo.
 
 Iarba verde, pe malul apei si muuulta liniste. Ce ne puteam dori mai mult? Andrei de fiecare data este in culmea fericirii cand mergem acolo pentru ca face multa baie.
 Primul lucru pe lista "de facut" s-a aflat umflarea colacului. A fost foarte amuzant sa vad fete rosii si ochi bulbucati de la atata suflat, insa nu pot sa pun poze caci nu am avut voie sa le fac ;)
 Va pup!
Saptamana minunata va doresc!
Cu drag,

3 comentarii:

  1. ...acuma mi-am facut un pic de timp si-am intrat,superbe flori,superb copil si fff harnic!a crescu,Doamne cat a crescut si cat de frumos a crescut!!!o saptamana excelenta sa aveti!














    1

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai si eu la fel as fi facut , ca Andruska...ptiui , ca eu numai sa cred ca e de plecat in natura si deja sunt prima la usa! :))))
    Din cate realizez eu acilea....Andruska e un bun ajutor pentru tata-su...mo , o crescut pruncul! ;)
    Va tzuc cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu la fel :D
    Creste Ana atat de repede!
    Si noi te pupam cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere