miercuri, 31 august 2011

Lipsesc ....

Deschid calculatorul cu gandul sa intru pe blog si sa postez... N-am chef. Nici ieri, nici azi, nici maine. A trecut prea repede vara asta, prea repede trece anul acesta. Suntem ... bine, dar parca un pic impiedicati. De la inceputul anului incerc sa imi intru in ritm si nu reusesc. De fiecare data intervine ceva si acest lucru ma oboseste. Am avut tot felul de musafiri, am avut probleme de sanatate si de aceea nu am mai scris. Nu reusesc sa imi creez o rutina si ma enervez. De sambata voi pleca la mama sa imi rezolv niste probleme si va trebui sa stau cu Andrei acolo cateva zile. Am emotii... noi trei am fost tot timpul impreuna parca dintotdeauna si acum va fi ceva deosebit.
Pentru blog am multe poze, multe idei, dar imi lipseste ceva... nu stiu ce... Poate dupa ce imi voi pune un pic de ordine in ganduri si in treburi va fi altceva.
Va pup pe toti si de abia astept sa ma regasesc si sa fiu din nou activa aici!
O zi frumoasa!

4 comentarii:

  1. Drum bun sa aveti!
    Sa reveniti repede cu forte proaspete!
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce-o fi asta?!astenie de vara?o exista si asa ceva oare?!Esti obosita asta trebuie sa fie,iti vei reveni simt si stiu ca asa va fi,iubesc mult acest copil de fata eu...

    RăspundețiȘtergere
  3. Să fiţi sănătoşi, că vine el şi cheful de scris! Drum bun pe meleagurile natale, să vezi cu ce "baterii" încărcate vii de acolo!
    Numai bine la toţi!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Loredana, multumim! Prea mult drum n-avem de facut! Mi-ai dat o idee super cu muzeul din Tulcea si il voi duce pe Andrei.

    @mama a venit toamna. Gata cu vara:(

    @Multumim Alexandru. Intr-un fel sunt pe meleagurile natale caci pana la Tulcea avem doar vreo 17 km.

    RăspundețiȘtergere