luni, 19 septembrie 2011

De astazi...

... Andrei merge la gradinita. Astazi a fost prima lui zi oficiala :)
O parte din emotii mi s-au risipit. Doamna educatoare este foarte comunicativa, zambitoare si pare sa ii placa mult copiii. Vom vedea pe parcurs ce si cum va fi.
Cand l-am luat mi-a zis doamna ca a fost cuminte si ca este un copil bun. El mi-a povestit ca doamna a scris pe foaie ca este cumintel :). A colorat, au cantat si s-au jucat. Cu toate acestea nu este prea incantat. A zis initial ca nu ii place, dar va merge si maine, insa la culcare a zis ca nu ar vrea sa mearga.

L-am rugat sa imi povesteasca ce a facut ca sa imi dau seama care este problema. El nu a stat fara mine decat foarte, foarte rar si cand s-a intamplat a fost ori cu bunicii, ori cu mamaie, ori cu o matusa de a mea. Va dati seama ca toti i-au suflat in... fundulet si el era centrul Universului. In schimb la gradinita a ramas fara mine si cu mai multi copii (nu mai era el cel mai important), cu doamna care fixeaza reguli si nu il lasa sa i se urce in cap si probabil aceasta este problema. Se va obisnui el si daca dna. educatoare este asa cum am perceput-o va incepe sa ii si placa.
 Dupa gradinita s-a relaxat "pescuind" in curte. Prinde cap, stiuca, salau, caras si rosioara :D
Maine incerc sa ii fac poze inainte sa plecam la gradinita, caci azi nu am reusit deoarece aveam acumulatorii la aparat descarcati.
Va pupam!
Cu drag,

4 comentarii:

  1. Bafta la gradinita Andrei! S-a facut baiat mare...parca ieri era o bucatica de om printre scutece. O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. harnic copilas si cate scule....!!!!bafta multa si daca nu-i va placea mmmm,nu zic ma ca ma certi!!!hehehe

    RăspundețiȘtergere
  3. Mult noroc la gradinita , Andruska! Eu zic sa mergi , e fain si iti faci prieteni de facut prostii...o sa iti placa pana la urma! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim!
    Ana, asa sa fie precum zici! :D

    RăspundețiȘtergere