duminică, 25 septembrie 2011

Este toamna...

... si nici nu stiu daca imi place. Pe de o parte ma bucur de venirea ei, dar stiu ca dupa ea vine iarna si acest lucru nu ma incanta. Inca nu este mohorat, nu ploua marunt si enervant, dar ceva parca nu ma lasa sa ma bucur de aerul placut de afara. De fapt... si acum ma simt cum m-am simtit tot anul acesta. Simt ca nu imi ajunge timpul, ca nu ma pot bucura, ca nu imi gasesc starea de echilibru. Este un pic frustrant. Mi-am facut planuri si nu reusesc sa ma tin de ele....

Desi e toamna ma agat de fiecare floare...de fiecare pata de culoare, sperand ca asa o mai amagesc un pic si va ramane vara....

Ma apuca nabadaile cand vad ca anul acesta se sfarseste si nici nu am realizat cand. Se apropie cu pasi repezi momentul marii decizii de a pleca de aici pentru scoala lui Andrei si ma enerveaza ca nu reusesc sa profit de timpul ramas. Parca altcineva traieste in locul meu. Trebuie sa ma mobilizez si sa imi regasesc starea de bine. Trebuie...

3 comentarii:

  1. Da , trebuie!!!!Uf,ma innebunesti,stii asta?!NU LASA SA TE TRAIASCA VIATA ,traieste-o tu pe ea, nu ,niciodata invers ,te rog mobilizeaza-ti fortele si schimba lucruri,mai la inceput micute,mai apoi din ce-in-ce mai mari si mai multe.Sa vezi ca merge si satisfactiile sunt pe masura!pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma mobilizez. Am inceput deja! :D Cerd ca de sfaturile acestea ar trebui sa tii si tu cont, nu? Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. ...asa-i si-apoi cand vreodata am spus cum ca as fi perfecta?!de ce-ti tot spun sa traiesti viata si nu ea pe tine,sau si mai gra sa ti-o traiasca altii spunandu-ti mereu si mereu ca asa cum procedezi tu nu-i bine?!

    RăspundețiȘtergere