sâmbătă, 24 septembrie 2011

Mutrite :)

Nu realizez cand trece timpul si iata ca iar este sfarsit de saptamana si septembrie este pe final. Andrei joi a plans toata ziua la gradinita si nu mai vrea acum deloc. Vineri doamna a plecat, asa ca oricum nu ar fi mers. Am decis sa nu il fortez pentru ca ar fi pacat ca eu sa stau acasa si el jumatate de zi sa si-o petreaca plangand. Daca as fi fost la serviciu si n-am fi avut alte optiuni ar fi fost cu totul si cu totul altceva. Noptile astea a dormit mai bine si cearcanele i-au disparut.
De dimineata este pus pe sotii si cam alintat, dar rezolvam si asta.


Cand prinde aparatul foto este cel mai fericit si ne fotografiaza cand pe mine, cand pe sos. O monstra din zecile de fotografii facute de el .... iata ce poze artistice face Diiutzu :D
Tata nu a vrut sa punem si pozele cu el :))
Va pupam!
Week-end frumos!
Cu drag,

3 comentarii:

  1. Ca de fiecare data... mi-a placut in vizita la voi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur :) Te mai asteptam pe la noi!

    RăspundețiȘtergere
  3. UAU,EU PE ASTEA NU LE VAZUSEM!!!bai superbilor!

    RăspundețiȘtergere