miercuri, 28 septembrie 2011

Putin cate putin...

... si pe rand rezolvam problemele si dilemele. In ultima perioada Andrei a fost un pic mai greu de controlat si foooarte miorlait. Nici noi nu suntem intr-o stare perfecta si in caminul nostru si-a facut culcus caldut si bun tensiunea.
Am calculat, m-am gandit si razgandit si pana la urma, cel putin pentru moment am gasit o solutie. Am fixat impreuna cu Andrei si tati niste reguli, pe care smecherul nostru mic le stia si chiar ni le-a zis singur. Am scris regulile pe o coala si le-am lipit pe usa unui dulap. Sub regulile, pe care din cand in cand le repetam, am lipit doua coli: una pentru cumintenie si una pentru obraznicie. Pe cea a cuminteniei lipim animalute dragute, iar pe cea a obrazniciei la fiecare regula incalcata o bulina neagra. Recompensele sunt dese si pentru lucruri mici pentru a-l motiva si in timp le rarim, iar bulinele negre le punem fara negociere la fiecare regula incalcata. Deocamdata functioneaza foarte bine si se lupta sa acumuleze cat mai multe animalute.
Lui Diiutzu ii place sa manance biscuiti in fata televizorului. E absurd sa ceri unui copil de trei ani sa nu faca farmituri si e cam aiurea sa il pun la masa din bucatarie sa isi manance biscuitii, cand si noua ne mai place sa rontaim la tv cate ceva. Ma suparam ca trebuia sa strang la fiecare 5 minute dupa el asa ca am gasit solutia. I se pare fascinant si distractv sa foloseasca mini aspiratorul (asa ii zic eu) asa ca l-am lasat sa stranga singur. Primele dati a cam exagerat si folosea aspiratorul si cand nu era cazul, dar acum s-a obisnuit si eu nu mai sunt nevoita sa strang tot timpul dupa el caci isi face treaba cu succes singur.
Dimineata refuza sa manance. Pentru a-l ... pacali i-am facut din cascaval si din mezeluri pestisori si fluturasi cu ajutorul formelor pentru biscuiti. Deocamdata merge si asta pana se va plictisi probabil si va trebui sa gasesc alta solutie :D
Cum spuneam: putin cate putin si pe rand rezolvam problemele :)
Va pupam!

4 comentarii:

  1. Succes pe mai departe!Vezi cat e de frumoasa viata cu dilemele,cu provocarile ei mari si mici?!...frumoasa si interesanta iar noi zilnic dam examene cu noi...cu ea!Ma bucur tare cand vad ca cerebralul din tine iese la suprafata si invinge griul si de ce nu?fleacurile care ne dau mai multa bataie de cap decat vrem sa recunoastem!pup familia H(2)AIC

    RăspundețiȘtergere
  2. Drăguțe metodele de corectare, aia cu miniaspiratorul e genială!

    RăspundețiȘtergere
  3. PS(HEHEHE),stii sa traduci H(2)AIC?!

    RăspundețiȘtergere
  4. Magda, am constatat ca pedepsele mai dure nu functioneaza in cazul lui Andrei.
    Mama, imi place cum suna familia "hash", dar nu am deslusit codul. Trimite-mi un mail :)))

    RăspundețiȘtergere