marți, 20 septembrie 2011

Ultimele floricele din gradina

In primul rand... despre Andrei :) Cand m-am dus astazi sa il iau era foarte fericit si nu se mai dadea plecat. Era chiar mai incantat decat ieri. Hotarat a zis ca va merge si maine. Concluzia este ca eu m-am comportat ca orice mamica , iar el m-a jucat pe degetelele lui mici si indemanatice. Nu ma mai iau dupa lacrimile lui de crocodil :)
Acum... florile:

Petuniile miros superb, iar levantica a mai facut cateva floricele minunate.

Nu ma puteam decide daca sa le pastrez pentru Sambata roz sa sa le pun acum. Am decis sa vi le arat pentru ca atat de faine parca nu au fost in vara.

Si galben:

Trandafirul este cu flori putine, dar sunt asa de frumoase si... proaspete.
Manuta Maicii Domnului este deja la a treia tura de flori, care miros demential mai ales seara cand este racoare.
Ce ziceti? fac un vin? :))) Astia sunt strugurii, pe care ii mananca doar cainiele nostru. I-am cerut vecinei acum vreo doi ani cativa lastari sa facem o bolta mica, micuta. Avea ea un soi minunat parfumat, foarte dulce si bun. Dintr-ala am cerut, dar vecina noastra ne-o dat dintr-astia mici si acri :D

2 comentarii: