vineri, 7 octombrie 2011

Activitati

De multa vreme eu lucrez acasa cu Diiutzu diverse chestii pe care le-ar fi facut la gradinita. Iii place si este foarte receptiv si trebuie sa recunosc ca si mie imi face placere sa imi petrec astfel timpul cu el. In plus este liniste si uita de desenele animate macar pentru o perioada scurta de timp.
Dintre toate activitatile, cel mai mult ii place sa lipeasca. Lipiciul este prietenul lui cel mai bun.Pentru ca nu stie inca sa decupeze eu ii fac diverse forme si i le dau la lipit. De asta nu se plictiseste foarte repede.
De obicei este foarte concentrat:))
... atat de concentrat ca uita sa isi bage limba in gura.

3 comentarii:

  1. nici nu stiu ce sa spun,sufletul imi este plin de bucurie cand vad cat e de frumos si cat de frumos creste,pup copilasi dragalasi

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim Magda!
    Si noi te pupam mama!

    RăspundețiȘtergere