duminică, 23 octombrie 2011

Al doilea an

A umblat la teava de esapament a masinii. Atunci ii incapea mana in ea pana la cot. Ca si acum reusea sa faca prostioare intr-un timp foarte scurt si o clipa daca nu il urmareai obraznicia deja se producea.

Este greu sa fii mic si grijile te apasa. Trebuie sa gandesti foarte bine ce prostioara trebuie sa mai faci...

In al doilea an a inceput sa ma ajute la treburile gospodaresti si faceam strudel de mere impreuna.

Mai comode decat ghetele lui tata credeti ca gasiti alte incaltari?

Anul cu cea mai mare zapada. Desi nu sunt fan iarna, anul acela chiar a fost foarte frumos aici, unde de obicei nu se aduna atat de multa nea.

Al doilea Craciun. Dansa de acum pe propriile picioare :D

Cu tata la plimbare primavara. Acus, acus il va ajunge la inaltime. Nici nu vom realiza cand va trece timpul asta.

Perioada in care manca pamant.Bleacs!

Freza arici :))

Proaspat tuns

Si a doua zi de nastere sarbatorita cu tort. Era atat de emotionat. Acum imi dau seama ce umflatel era :))

M-am straduit din rasputeri sa aleg mai putine fotografii, dar nu am reusit. Va dati seama ca toate imi sunt dragi si imi amintesc de cate ceva. Va urma si al treilea an.
Week-end frumos!
Va pupam!

8 comentarii:

  1. ...chiar asa!ce mandrete de baiat!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase amintiri si fotografii!Pup nasucul de soricel curios!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hehe! Poza mea preferata...cea cu baticutul. Imi vine sa rad de fiecare data cand o vad. Frumuselul de el! O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ana-Maria si noi te pupam cu drag!
    @Iuli e intr-adevar tare scump in acea poza. Zi faina si tie!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce poze frumose! Un năzdrăvan atât de simpatic!
    Să vă trăiască şi să vă bucuraţi de el, pentru că este un copil tare bun.
    Vă salut cu drag pe toţi!

    RăspundețiȘtergere