marți, 18 octombrie 2011

Am inceput saptamana...

...bine. Ieri a fost o zi frumoasa, chiar daca afara batea un vant naprasnic si era foarte frig. La noi in casa este cald si bine. Am reusit sa fac tot ce mi-am propus pentru ziua de luni si seara chiar daca am simtit din plin oboseala am tras concluzia ca a fost o zi pe gustul meu. Am mai lucrat la cateva cadouri de Craciun pentru ca pe langa inspiratie am avut si spor.
Dintr-o camasa de-a lui Adi i-am facut lui Andrei o pereche de pantaloni de casa.

 Initial am vrut sa ii fac pijamale pentru ca acea camasa era dintr-un material foarte moale si calduros, dar mi s-a parut ca sunt prea grosi pentru pijama si am renuntat. Sunt comozi si foarte placuti la atingere. Nu a vrut deloc sa stea la pozat sa ma pot lauda si eu :)), asa ca l-am prins cum am putut.
Dar nu va ganditi ca am muncit toata ziua singura... Am avut un ajutor de nadejde la curatatul legumelor pentru congelat.

 Am facut deja jumatate din soseta lui Adi, lucrand printre picaturi si cred ca saptamana aceasta o voi termina. Radeam cu mama ca daca stau sa calculez lucrez la sosetele astea cat as lucra pentru un pulovaras pentru mine :)) Ce sa fac daca am sot ce traieste pe picior mare?
Dupa ce saptaman trecuta m-am speriat un pic pentru ca simteam ca depresia imi batea la usa cam insistent acum sunt foarte bucuroasa ca mi-am revenit.Parca nici toamna nu-i asa de urata pe cat am crezut.
Va pup!
Saptamana minunata sa aveti!

4 comentarii:

  1. ...sufletica mea frumoasa,cerebrala,inteleapta,e mare lucru,mare tare de tot ca ti-a iesit controlul asupra ta,acuma a-i prins curaj si te-ai prins ca sa zic asa ca noi suntem proprii nostri stapani,felicitari din suflet !!!!E frig ,si ce daca?!esti la caldura si nu esti obligata sa iesi in frig(asta_i f important).De-acuma va fi din ce-in-ce mai bine si grabeste-te cu bluza uf ,pardon ciorapii lui Adi ca acuma trece frigul hehehe,pup

    RăspundețiȘtergere
  2. ps,ofofof,uitam,ce ajutor extraordinar si nu glumesc pt.ca mie imi e cumplit sa curat pastai,nu stiu de ce ?!dar ...hai pt.ciorbica mai merge ,dar pt.ghiveci sau ce zic eu?pt.conservat nici poveste!!!asa ca ce sa zic super frumos

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa ai si tu o saptamana frumoasa, harnicuto!

    RăspundețiȘtergere