vineri, 28 octombrie 2011

Compot de gutui

Initial am facut vreo 5 borcane de compot, asa de pofta. Am desfacut unul sa gust sa vad ce am mesterit, a gustat si Dei, apoi tata si in aceeasi zi s-a terminat. Cand am vazut ce succes are am zis sa fac mai mult. Am pastrat proportiile de zahar si apa, numai ca am folosit zahar de alta marca. Cand am gustat... sa mor de dulce ce era. Daca zic eu ca e dulce apai asa este ca eu mananc si beau ceai, lapte, cafea infiorator de dulce pentru oamenii normali. Am scos o parte din zeama, am adaugat apa, am gustat si am pus din nou in borcane la fiert. Zeama ramasa am indoit-o cu apa si am pus-o intr-o cratita la fiert. O voi pune in sticle si o voi pastra in frigider ca sa am suculet pentru Andrei. Nici nu imi vine sa gust din borcane ca daca iar e dulce nu stiu ce sa ii mai fac ca gutuile de atat fiert o sa fie un ...caca. Asa de tare imi pare rau!!! Primul compot iesise foarte fain si l-am mancat cu totii cu placere.

Update Am gustat... bleacs! Am mai pus apa si am mai dat o tura in fiert. Mi-au iesit vreo 15 litri de suculet bun pentru Diiutzu si pentru mine baut fierbinte. Este perfect. Pfiui! Am terminat-o pe anul acesta cu compoatele de gutui :)))

2 comentarii:

  1. ...acel...nu fac ca nu mananca nimeni!n-a tinut,pai atuncea spor la facut si spor la mancat ...baut?!?!

    RăspundețiȘtergere