luni, 31 octombrie 2011

Etichete

Astazi nu ma refer la etichetele pentru borcane, ci la altceva de care ma bucur tare, tare mult.
Desi azi aveam programata zi de tricotat am ajuns tot la masina de cusut si am facut ceva pentru mobil.

Materialul cu trandafirasi este absolut magnific si imi place foarte mult. De fiecare data cand bag foarfeca in el ma gandesc de mai multe ori. L-am luat de pe internet de la Csilla . Are acolo niste lucruri minunate. Mie mi-au placut cel mai mult materialele cu trandafiri.

Iar ma lungesc la vorba si nu va zic lucrurile importante. Motivul pentru care am cusut astazi este de fapt acesta:

Dap! Mi-am facut etichete! Iupiiiiiiii! Cand le-am terminat de facut nu mai aveam rabdare si imi doream foarte tare sa le folosesc. Ce se poate face repede? Husa de telefon... De dragul etichetelor telefonul meu are inca o husa :D
Ideea mi-a venit de AICI.
Dupa ce am vazut pe un blog al unei mamici din America etichete personalizate am vrut si eu. Ea cormecializeaza produsele pe care le face si e de inteles sa aiba astfel de etichete, dar mie imi plac pur si simplu... e deosebit. Mi-am luat gandul de la ele cand am vazut ca ea le cumpara. Nici nu stiam unde as fi putut comanda si nici nu ma tenta sa dau bani pentru ele. Mai bine cumpar altceva.
Astazi am gasit solutia. Sunt scoase la imprimanta pe material textil. Am urmat indicatiile din tutorialul acesta. Am avut ceva emotii ca ma gandeam ca stric imprimanta si sa vezi atunci, dar totul a mers ca pe roate. Singurul lucru care ma nemultumeste este ca nu prea mai am toner si nu au iesit chiar toate si unele sunt sterse. Important este ca am vazut ca functioneaza si pentru inceput nu sunt chiar rele.
Daca vreti si va intereseaza va dau detalii despre cum am procedat. Poate faceti si voi :D
Pupici!

5 comentarii:

  1. ...fata mea cu manute de aur!!!pup dulce si duios,cu emotie si multumire,cu mare bucurie...fata frumoasa si destoinica!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb si ma bucur de eticheta ta! Tare faina si haioasa!
    Am trecut sa ii urez "la multi ani!" soricelului sef , sa traiasca Andruska cu numele,sa creasca mare si sa fie sanatos! Va pup cu mare drag! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ana-Maria multumesc! Sf. Andrei nu e la sfarsitul lui Noiembrie? Noi oricum multumim! Te pupam cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. cu adevarat dulce materialul cu trandafirasi. ma bucur ca ai asemenea preocupari si mai ales ca ni le arati si noua. de multe ori ai fost sursa de inspiratie pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  5. De abia de putina vreme imprimeurile cu trandafiri m-au cucerit.
    Ma bucur foarte mult de ceea ce imi spui. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere