duminică, 2 octombrie 2011

Inceput de octombrie

A mai trecut o luna. Incepe octombrie si ca la fiecare inceput de luna imi fac planuri si imi fixez tinte de atins. Imi promit ca voi lucra mai mult si ca voi mai schimba cate putin din ce ma deranjeaza. Cand fac bilantul constat de fiecare data ca sunt un pic in urma fata de ceea ce mi-am propus, dar imi promit ca recuperez.
Dintr-un tricou simplu bleu i-am facut lui Diiutzu unul mai simpatic si vesel.
 La urmatorul tricouas va voi explica si cum am procedat. Am folosit un sablon- stencil, luat de pe internet pentru labutele acelea si.... nu stiu cum se numeste in romana freezer paper - hartie de congelator (in traducere mot-a-mot ), o hartie lipicioasa pe o parte si un pic lucioasa pe cealalta. Probabil se gaseste si la noi, dar la mine in sat sigur nu si cand am mai fost pe la Iasi nu am cautat caci nu m-a interesat.Pe site-urile straine am vazut ca se foloseste foarte mult si se vinde la sul ca si hartia de copt. Pentru ca nu o am, am cautat o metoda sa mi-o fac singura si am reusit. Voi incerca sa va arat si asta data viitoare ;) E mai mult de munca decat daca as fi luat-o de-a gata (cred) dar in lipsa ei merge de minune ce am facut eu.
 Va doresc un octombrie minunat!
Va pupam!
Cu drag,

7 comentarii:

  1. e foarte reusit tricouasul!octombrie fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un adevarat fotomodel in miniatura! Foarte dragut (tot "pachetul", tricou+fotomodel)!

    RăspundețiȘtergere
  3. O saptamana frumoasa si tie, fata indemanatica si harnica!

    RăspundețiȘtergere
  4. ...si desteapta si frumoasa mai ...sunt o mamica tare modesta ma opresc cu complimentele aici pup saptamana buna sa aveti!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Irina, merci!
    @Ina, fotomodelul pune tricoul in valoare :)))
    @Loredana, esti o draguta! Multumesc!
    @Mama, e bine si mai tarziu sa fii mai putin modesta si sa ma lauzi ;) Imi place :)))))Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nici nu mai conteaza cat ai muncit la tricouas cand vezi cat de incantat e "posesorul" acestui tricou cu labute.Mutruta lui te indeamna sa mai faci asemenea fapte!
    De recuperat recuperezi tu,ca doar esti harnicuta,iar toamna ne ofera zile frumoase,inca!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Asa e Angi. Nu stiu... ca cheful imi lipseste, dar trebuie sa ma mobilizez :)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere