miercuri, 5 octombrie 2011

Ma imt un pic ciudat... Cred ca este din cauza racelii. Dap, am racit. Mai intai baietii au racit un pic si apoi eu un pic mai tare. Sunt ametita si am senzatia ca merg calcand pe baloane.
M-am apucat de cadourile pentru Craciun. Lucrez la mai multe lucruri o data ca sa nu ma plictisesc si bineinteles ca nu am finalizat nici unul. Am inceput sa crosetez si fulgi de nea pentru ca mi-a placut foarte mult cum aratau cei de anul trecut si imi place cum se lucreaza.
Andrei nu vrea deloc la gradinita si nici nu l-am mai presat. Daca gresesc? Nu stiu, dar imi place sa cred ca nu si decat sa-si petreaca jumatate de zi plangand si cautandu-ma prin scoala mai bine stam impreuna acasa.
Eh! Cam asta-i... Nu sunt lucrurile prea roz la noi, dar daca ne straduim un pic le vopsim ;)
Cu drag,

3 comentarii:

  1. ...vopseste-le cat mai repede,in culori vii ca sa nu fii vopsita cumva intr-o culoare care sa nu-ti priasca!Cu gradinita?!eh,ce sa zic,chiar asa decat sa planga o jumate de zi mai bine sa va certati voi doi toata ziua dar macar sunteti la un loc.Va veni si ziua cand din toata inima iti vei dori ca puiutul sa stea si pe-acasa,ei zic bine?!pup copiii

    RăspundețiȘtergere
  2. Deja ai proiecte pentru Craciun!!!
    Eu n-am depasit inca vara.Mai am de terminat proiecte incepute atunci.:)Ce-i drept sunt pe durata nelimitata ,la mine:).
    Cu gradi...ar trebui sa-l atraga ceva sa mearga cu placere...doamna,colegii,jucariile,activitatile...
    De "varuit" apuca-te cat mai repede ca altfel te cuprinde ...toamna gri.

    RăspundețiȘtergere
  3. @mama, nu ne certam toata ziua...doar cand vorbim la telefon :))
    @Angi, am proiecte pentru Craciun, dar spor nu prea am avut in ultima perioada. Totusi simt ca parca imi revine cheful si sporul :D
    Anul trecut eu am fost educatoare si acum vrea ca eu sa fiu acolo din nou cu el. Doamna nu prea il atrage, jucariile nu, activitati face cu mine acasa, iar colegilor nu le simte lipsa. Asa ca nu am nici un atu, iar el vrea acasa, refuzand total ideea de gradinita.
    Vopsesc deja cu spor si lucrurile se imbunatatesc usor, usor.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere