luni, 10 octombrie 2011

Nu-mi place toamna...

... DELOC. Niciodata nu mi-a placut. Ma stoarce de vlaga, ma enerveaza, ma tensioneaza. Nu ma impresioneaza nici culoarea interesanta a frunzelor, nici mirosul frumos de gutui sau de placinta cu dovleac. Nu imi place si atat. Doar trandafirii mei se lasa pacaliti si cred ca e vara inca.
 Acum sunt plini de boboci. Nici in primavara nu erau asa.
 Inclusiv cel mai micut si rosu, pe care l-am si mutat, se chinuie sa faca boboci si flori, dupa ce l-am curatat de crengutele uscate; parca asa ... sa imi mai aline din neplacerea pe care o am fata de toamna.
 Iubitorilor de toamna va doresc o toamna minunata! Celor care simt ca mine multa putere si rabdare s-o puteti trece cu bine ! :))))
Va pup!

2 comentarii:

  1. nu ,nu sunt aiureli,sunt sentimente nu prea placute dar asta sunt sentimente.Nu, nu esti singura si-i pacat ca te macina asa de grav sentimentul de "neplacut".Ma-ntreb oare ce spun cei carora chiar le place anotimpul rece?!;ce spun cei carora nu le place caldura mai ales aia innebunitoare care pe tine te-mplineste total?!As mai spune si chiar spun desi ma repet:cand iti e friva roaga-te,cand ti-e greu roaga-te,cand esti bine cu tine si cu cei din jur ,...roaga-te!pup trist si cald si cu multa dragoste :puterea mea,dragostea mea,viata mea,universul meu,sensul existentei mele...odorul meu !

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici mie nu-mi place toamna chiar dacă e frumoasă și bogată. Nu-mi priește umezeala/ ploile , mohorala. Îmi place zâmbetul soarelui de primăvară și verdeața. Dar până la primăvară să suportăm cu bine ceea ce nu ne place!

    RăspundețiȘtergere