joi, 27 octombrie 2011

Sportacus

Azi Andrei l-a descoperit pe Sportacus din Oraselul lenes. Parintii cu copilasi mititei stiu despre ce vorbesc. Mi se pare un pic stupizel, dar are sfaturi bune si copiii sunt atrasi de acest desen animat. Andrei a hotarat subit ca renunta la multe dulciuri( nu ca ar fi mancat el prea multe), vrea multe fructe si ma tot pistona sa ii dau ciorbita, care nu era inca gata deoarece asa zice Sportacus ca trebuie sa mananci ca sa ai energie.

La un moment dat facea niste miscari ciudate si m-am prins ca il imita pe Sportacus. Il intreb:
-Tu esti Sportacus acum?
-Nu. Ma pefac ca sunt Sportacus. Asa se joaca copiii...se pefac. Intelegi?
Acum reuseste sa il spuna pe R in majoritatea cuvintelor si in cele care lipsea inainte il spune foarte accentuat. Pe el il cheama AndRRRei, va avea patrrru ani...

De obicei eu il corectez de fiecare data cand spune un cuvant gresit, repetand dupa el cuvantul corect. Dar este un cuvant nou pe care nu ma indur sa il corectez pentru ca mi-e drag cum il spune. M-am imbracat cu o haina de iarna cu blanita si vine Diiutzu, mangaie blanita si cu glas alintat si dulce, dulce imi zice:
-Mami, e asa de pufulita!!! (pufoasa)
Suna atat de simpatic... nu?

6 comentarii:

  1. Chiar ca e un scump.
    Sper sa va tina cat mai mult treaba cu fructele si alte chestii de-astea luate de la Sportacus. Pe fetita mea nu prea a tinut-o. Pai cum sa renunte ea la ciocolata :D

    RăspundețiȘtergere
  2. E un soricel(asta e cat se poate de sigur,chiar daca a vrut sa se prefaca in pisicuta)cat se poate de pufulit!

    RăspundețiȘtergere
  3. pupici multi pentru copii buni!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. @angighita cred ca il va tine caci nu am avut nici pana acum probleme cu dulciurile, iar fructe mananca daca ii dau jos cojile. Mananca bomboane, dar nu exagerat.
    @angi, dap ... e un soarec sigur.
    @mama si noi te pupam!

    RăspundețiȘtergere
  5. si a mea a avut perioada ei in care era fan stefania si sportacus. eu ma bucur ca si acum prefera bomboanele sport, cum le zice fructelor si legumelor, desi nu mai urmareste de mult oraselul lenes.

    RăspundețiȘtergere
  6. A ta este de acum domnisoara. Acus vine cea mica din urma. De aceea l-am si lasat pe Andrei sa se uite ca mi se pare faina incurajarea sa manance fructe, sa se joace afara.

    RăspundețiȘtergere