luni, 31 octombrie 2011

Val de bruma argintie ...

 ...
Mi’a impodobit gradina
Tufelor de lamaitza
Li se usca radacina


Peste crestet de dumbrava
Norii suri isi poarta plumbul
Cu podoaba zdrentuita
Tremura pe camp porumbul
                Toamna- Octavian Goga

Asa arata dimineata curteanoastra. Desi este frig imi place mult bruma. Ma fascineaza de cand eram mica. Mi se pare mai interesanta decat roua.

Trandafirul pitic a fost luat prin surprindere, desi toamna si-a anuntat prezenta de ceva timp.

Imi pare rau ca poza aceasta nu este reusita, caci panza de paianjen este chiar superba. In toata curtea atarnau fire de parca ziceai ca cineva pus pe sotii a imprastiat niste ate. Erau panze de paianjen, pe care fara bruma nici nu le-am fi observat.

Trandafiri glazurati... Oare lor le este frig?

Saptamana minunata va doresc! Va pup!

5 comentarii:

  1. sensibil om mai esti si tu mai femeie!!!!Este intr'adevar faina bruma da'doar la privit ca-n rest mult rau face !Super le-ai prins!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata foarte frumos. ca intr-o ilustrata...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce imagini superbe. Cum stie toamna sa tese dantela fina si sa impodobeasca tot ce intalneste in cale.

    RăspundețiȘtergere
  4. Trandafirii glazurati sunt superbi!
    Mai rar asa ceva!

    RăspundețiȘtergere