joi, 3 noiembrie 2011

Colaborarea cu un tauras

De fiecare data cand fac ceva de abia astept sa fac poze si sa le pun pe blog.
Daca fac un lucru pentru Andrei, n-ar avea nici un farmec sa nu apara si el. Numai ca uneori e tare indaratnic si nu vrea sa colaboreze deloc. Cu cat il rog mai mult, cu atat mai mult face figuri.

-Hai mami, te rog stai frumos sa se vada tricoul!

 -Diiutzuuuu! Puiutu! Stai in picioare!

-Mama m-am saturat! Gata!
-Hai mai Andrei inca un pic! Uite. Una si gata! Promit.
-Nu! De ce ma bantui la cap?!

-Hai tu, una si gata! Aici e mai multa lumina. Stai frumos, te rog!

Din zeci de poze poate una e potrivita ca sa ma pot lauda si eu cu ce am facut, dar ideea este ca ne distram intotdeauna.
Va pup!

5 comentarii:

  1. Chiar asa,nu mai "bantui copilul la cap":))
    Tricoul e frumos oricum,si cu susul in jos.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ESTE absolul superb indiferent de cum reusiti sa va organizati!!!!pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Angi, intr-adevar e urat din partea mea sa imi "bantui" copilul:)) Multumesc!

    Te pupam mama!

    RăspundețiȘtergere
  4. Haha, ce scump e... Dar decat sa il rogi atata, de ce nu-l pozezi fara sa-i spui? Poate ca asa e nevoie de mai putine poze :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru ca in momentul in care ma vede cu aparatul de fotografiat oricum nu mai sta intr-un loc. Interesul meu este sa fotografiez ce am lucrat ca lui oricum ii fac mii de poze.

    RăspundețiȘtergere