marți, 1 noiembrie 2011

Coltisorul verde

In primul rand va doresc un noiembrie minunat!
De acum oficial ne putem gandi la Craciun, ne putem face planuri, intram in febra decoratiunilor si cadourilor. Desi tot timpul zic ca nu imi place toamna si iarna, totusi incepe sa imi placa gandul Craciunului. De vreo doi ani, de cand am inceput sa fac singura cadourile si decoratiunile pentru aceasta sarbatoare am inceput sa simt altfel Craciunul.
A trecut destul de multa vreme de cand am sortat si bagat florile in casa. Zilele trecute a fost un moment mai indelungat cu soare si am facut poze.

Din cate flori am avut acestea au ramas. Deoarece nu am conditii bune pentru flori iarna, am decis sa pastrez doar cateva, care sunt mai rezistente si restul le-am impartit. Tocmai pentru ca iubesc florile am hotarat ca este mai bine sa am mai putine, decat multe si chinuite.

Anii trecuti stransesem foarte multe flori, dar din cauza ca nu aveau conditii prielnice, in primavara majoritatea aratau groaznic si multe s-au pierdut.
La acestea mai adauga cativa cactusi si o planta primita de 8 martie cand lucram la gradinita.
Va pup!
Noiembrie frumos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu