joi, 17 noiembrie 2011

De'ale lui Diiutzu

Cupilu' meu are perioade in care este mai obraznicut decat de obicei. Trebuie sa iau masuri si nu ii convine. Astazi a facut el o sotie si m-a suparat. L-am pus sa stea cinci minute pe scaunelul de pedeapsa. Uneori prefera alta pedeapsa decat asta chiar daca ar fi mai aspra. Nu ii place deloc. Printre miorlaieli il aud:
-Te dau cu muci! Cu muci si cu bale! M-ai facut sa plang si acum am muci si te dau pe fata si pe maini si pe... si pe... iti bag in nas! Na!
N-am cedat la asemenea amenintari. M-am tinut tare pe pozitii si Andrei a stat cinci minute pe scaunel.

3 comentarii:

  1. Haha, ce scump e!
    Iulia mea cand se supara imi spune "Te musc de ochi!" :D
    Iti vine sa-i mananci nu alta... chiar daca esti suparat pe ei...

    RăspundețiȘtergere
  2. :))Uff ce-am mai ras! Auzi la ea! Te musca de ochi!

    RăspundețiȘtergere
  3. ...uuuurat si...ce ma ce el e Darius???!!!oricum sigur nervii ii erau intinsi la maxim!Tare-l mai superi tu pe copilul acesta!!!!AAA geanta-i superba iar cu anotimpul in care se poarta las-0 ,stii tu poarta-te si poarta ce si cum te simti tu cel mai bine,pup

    RăspundețiȘtergere