miercuri, 16 noiembrie 2011

Husa pentru scaunul de masina

 Ieri toata ziua am mesterit la husa pentru scaunelul de masina a lui Andrei si de cateva ori era sa o las balta. Husa cea veche arata rau si chiar daca i-l vom schimba curand merita cupilu' una frumoasa macar pentru putin timp.

Reactia lui Andrei a fost super: "Mami, ce scaunel grozav. Imi place foarte mult! E cu rosu, culoarea mea preferata. Iu-huuuu! Plecam la Iasi? Hai la Iasi ca am scaunel frumos!"

Am incercat sa fac mai intai tipare din hartie, dar mi-am dat seama ca era munca in zadar. M-am gandit sa desfac husa veche, dar mi-a fost teama ca nu voi mai sti sa  o asamblez la loc. Puzelurile nu sunt punctul meu forte :D Pana la urma   am intors-o pe dos ca sa vad unde sunt cusaturile si forma bucatilor de material. Cu rabdare am taiat fiecare bucatica in parte si apoi le-am imbinat.
Sunt multumita de rezultat. I-am zis sotului ca daca reusesc  ma voi lauda non stop :))
O zi frumoasa!

3 comentarii:

  1. Catrinel,in primul rand multumesc de vizita!!
    Ti-a iesit super husa,ai cu ce te lauda,foarte frumoas si materialul...
    Ca mandru trebuie sa fie Andrei cu asa mamica.

    RăspundețiȘtergere
  2. Woooww, este perfecta husa. Felicitari. Ce rabdare ai avut...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anca, la tine in vizita vin in fiecare zi si cateodata chiar de mai multe ori :D
    Multumesc mult!
    @Angi multumesc! Rabdare de fier :))Desi stiu ca daca as mai incerca mi-ar iesi si mai bine nu m-as mai incumeta inca o data sa o fac.

    RăspundețiȘtergere