luni, 14 noiembrie 2011

Incepe o noua saptamana... Nici nu are rost, cred, sa mai spun ca timpul pentru mine trece absolut fulgerator. Ziua de astazi este dedicata cusutului la masina. Am de gand sa modific niste blugi pe care nu ii mai port, sa mai mesteresc la un cadou de Craciun si sa ii fac lui Andrei ciorbita.
Eu nu am o biblioteca foarte mare si cu orice ocazie incerc sa o imbogatesc. Am facut comanda la doua carti pe care mi-ar placea sa le citesc. Intre timp recitesc ce am deja.

Dan Puric, Cine suntem
"Apropo de clasa politica, stiti ce sentiment am eu cu clasa politica din '89 pana acum? L-am prins, cred, intr-o imagine extraordinara, cand predam la Viena. La un moment dat, am luat metroul si, in capul scarii, la scara rulanta, era un tigan care cersea. Un tigan genial prin felul de a cersi.
Adica, statea cu o vioara in mana si se facea ca o acordeaza, dar nu stia sa cante.
Tot austriacul, care este plin de muzica si care are un respect fata de muzica extraordinar, ii dadea bani, ca si cum ar fi urmat sa asculte un Handel. Nimeni nu apuca sa-l asculte cum canta, caci toata populatia trecea pe langa el si se ducea pe scara rulanta.
Si atunci, clasa politica, la noi, este exact ca omul asta, care nu stia sa cante un cantec. El tot timpul isi acorda vioara, ca si cum ar urma sa cante dublul concert la vioara a lui Bach. In contextul acesta, cei care sunt pe scara rulanta sunt poporul roman, iar tiganul ala este guvernul, care, ca si tiganul, se acordeaza tot timpul, dar n-are nici o partitura si, de fapt, nu stie sa cante. Scara rulanta este viata noastra care se iroseste in zadar, iar tiganul reprezinta impostura celor care ne conduc."


Nu este foarte optimist pentru un inceput de saptamana si de obicei nu imi place sa deschid asemenea subiecte pe blog, dar aseara in timp ce il adormeam pe Andrei am ajuns la acest pasaj si nu m-am putut abtine sa nu il transcriu aici.

O saptamana minunata va doresc!

2 comentarii:

  1. O saptamana frumoasa si tie si spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
  2. UF...ASA E dar toate fac parte din viata...Dan P....imi stii parerea nu comentez,pup si saptamana minunata si tie!

    RăspundețiȘtergere