joi, 17 noiembrie 2011

Lucrez cu spor

De ceva vreme sunt foarte activa. Este un lucru minunat caci am trecut printr-o perioada cand nu prea aveam chef sau daca ma apucam de ceva nu iesea cum trebuie.
De putine ori sunt absolut incantata de ceea ce fac. Tot timpul gasesc defecte.
Dar acum pot declara ca sunt super incantata de ce mi-a iesit.

Cum ar spune Andrei, mi-am facut o geanta gRozava. In ultima perioada sunt un pic... obsedata de trandafirasi asa ca nu puteau lipsi nici de data aceasta. O singura dilema am. Nu stiu daca o pot purta si iarna. Adica este potrivita oare pentru sezonul rece sau ar merge doar primavara si vara? Eu ma gandesc ca nu prea pot sa ma abtin si o voi purta, mai mult ca sigur, cand vom merge la Iasi in decembrie. Ce are daca in mijlocul iernii eu am floricele? :))
I-am pus si eticheta si imi place foarte mult cum se vede captuseala. Nu i-am facut buzunare pentru ca in general nu le folosesc.

Ce mai? Sunt foarte incantata. Este incapatoare, are forma pe care am dorit-o si am facut-o relativ usor. Etuiul pentru ochelari si husa pentru telefonul mobil au acelasi material cu trandafirasi si mi-am planificat sa imi acopar o agenda la fel. Da! Sunt obsedata un pic si de asortarea lucrurilor :))
Ca sa dau cezarului ce e al cezarului; va spun ca am luat tiparul si instructiunile de AICI.
O zi frumoasa, frumoasa va doresc!

6 comentarii:

  1. ti-a iesit superba, felicitari. o poti purta si iarna, ce daca are trandafiri?

    RăspundețiȘtergere
  2. Catrinel, ti-a iesit minunat!
    Imi place eticheta - shoristuff :)))
    Semnat,
    Un alt soricel (chitz), tot din Iasi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria, in primul rand, bine ai venit!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. http://elsasdesign.blogspot.com/search?updated-max=2011-02-14T13:45:00%2B01:00&max-results=5
    Uite aici un blog plin cu soricei facuti manual.
    Asa as vrea si eu macar unul! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt minunati! Si mie mi-ar placea mai multi :D Multumesc pentru link! Mai studiez blogul poate inteleg cum se fac si din ce.

    RăspundețiȘtergere