miercuri, 2 noiembrie 2011

Saculet

Aveam o bucata de material albastru care nu imi dadea nici o idee. Nuanta pe care o are nu imi place deloc si nu gaseam nimic potrivit de facut cu el. Pana la urma ideea mi-a venit si iata rezultatul:



Aplicatiile sunt decupate de pe o bluza mai mica de a lui Andrei. Partea cauciucata a desenului este de buna calitate si nu s-a deteriorat. De fiecare data cand ii raman mici hainutele le triez: pe cele in foarte buna stare si fara pete le trimit la diverse fundatii sau unor copilasi mai micuti, iar de pe cele care au pete si nu sunt in regula decupez imprimeurile (in ideea ca imi vor folosi vreodata:) ), le scot nasturii si fermoarele si i le dau sotului sa aiba carpe pentru cand lucreaza prin garaj. Nimic nu se arunca, totul se recicleaza :D

Imi propusesem sa ii fac lui Andrei ceva in care sa isi tina cuburile. Foloseam cutii de carton, dar nu sunt foarte rezistente, iar cutiile de plastic speciale pentru asa ceva mi s-au parut cam scumpe.

Cand i-am zis ca lui i-l fac venea din 5 in 5 secunde si ma intreba daca e gata, daca pentru el il fac intr-adevar. De obicei cand il rog sa stea la pozat nu o face, dar acum nu mai avea rabdare sa astepte ca eu sa ii fotografiez rupsacul .

Lucrez cu foarte mare placere pentru Andrei pentru ca el se bucura de tot ce ii fac si se manifesta foarte galagios asa ca nu am nici o indoiala ca intr-adevar e ceva pe gustul lui.
Pentru el si pentru mama imi place cel mai mult sa fac cate ceva deoarece stiu sigur ca ei se bucura sincer de absolut orice le daruiesc. Nu imi pun o mie de intrebari daca este potrivit sau nu ce am facut. Nu imi fac griji ca multumirile si zambetele lor sunt doar de politete si in realitate considera lucrul acela urat sau nefolositor. Mama se bucura ca m-am gandit si am muncit la ceva pentru ea, iar Andrei apreciaza ca fac un lucru special pentru el. Imi place oricum sa fac cadouri tuturor, dar de fiecare data am emotii si nu stiu daca este de ajuns sau intr-adevar pe gustul celui ce il primeste. Mi-ar placea sa pot pune la alegere cadourile si fiecare sa isi ia ce ii place cu adevarat, dar din pacate acest lucru este cam imposibil.

Va pup!
O zi frumoasa!

3 comentarii:

  1. Exact la fel fac si eu cu hainutele mici. de la Paula le pastrez, de la Georgia le pastrez pe cele bune spre a fi dat cadou, iar de la cele patate iau nasturi, fermoare, elastice si le fac carpe.
    Foarte frumos saculetul tau!

    RăspundețiȘtergere
  2. ...SCUMPA MEA!!!!PUP dulce copiluti

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Loredana!

    Mama si noi te pupam!

    RăspundețiȘtergere