marți, 8 noiembrie 2011

Ziua noastra

Astazi este o zi cu adevarat speciala pentru noi. Este ziua noastra. Suntem impreuna de cinci ani. Mie mi s-a intamplat sa uit ziua cununiei noastre civile, dar niciunul nu uitam aceasta zi. Pe opt noiembrie Adi m-a cerut de sotie, dar atunci am crezut ca glumeste si tot in gluma i-am zis da . Era prima noastra intalnire. Se pare ca n-a fost o gluma si iata-ne acum casatoriti si cu un puiut minunat care ne aduce multe bucurii.
Cand parintele ne-a intrebat ce sfant protector alegem pentru familia noastra am ales Sfintii arhangheli Mihail si Gavriil.Am fost de acord chiar in acel moment deoarece nu vorbisem inainte pentru ca nu stiam ca va trebui sa facem aceasta alegere. Nasii nostri ne-au cumparat doua icoane foarte frumoase chiar atunci din biserica pentru ca si hramul bisericii de aici este tot astazi.
E ciudat caci cu mai multi ani in urma, inainte sa vin aici si sa-l cunosc pe Adi, pe strada am gasit in noroi o icoana cu acesti sfinti. am luat-o si am pastrat-o. Mama a zis ca poate o fi vreun semn bun, dar nu i-am dat acestui lucru prea multa importanta.
Te iubesc, dragule! Sper ca batranetea sa ne gaseasca impreuna la fel ca acum.
                                                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
La multi ani nasului nostru Michael! Sa traiesti cu numele si sa fii fericit!
La multi ani tuturor celor care sarbatoresc astazi!
Va pup!

9 comentarii:

  1. Dumnezeu si protectorii alesi sa va lumineze calea,mintea ,sufletul!Va iubesc din toata inima ,din tot sufletul meu!La multi ani scumpii mei!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani fericiti impreuna, cu sanatate, bucurii si impliniri pe toate planurile!

    RăspundețiȘtergere
  3. La mulți ani cu sănătate și fericire! Sfinții Arhangheli să vă aibe în pază mereu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca tot e ziua voastra treceti pe la mine,ca v-am pregatit un car cu flori.:)
    LA MULTI ANI FREICITI!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim!
    Angi am trecut pe acolo.Minunate flori intr-adevar. Multumim!

    RăspundețiȘtergere