luni, 19 decembrie 2011

Ca sa nu ma frig :)

Mai de mult am vazut AICI o idee care mi-a placut mult. Aveam de gand sa o pun in practica, dar nu am mai avut timp sau mai corect spus ambitia sa o duc la capat. In schimb am folosit broderia pentru aceasta :

Ufff! de abia acum am observat ca mai am cateva atisoare de taiat.:(
Vremea nu prea m-a ajutat sa intru in atmosfera Craciunului si inca nu m-am ocupat asa cum trebuie de decorarea casei pentru asta. Ce sa zic?... trebuie sa recunosc ca nu am facut mai nimic. Poate voi prinde avant in Ajun cand vom impodobi bradul. De abia astept!
O saptamana minunata va doresc!

10 comentarii:

  1. chiar ar fi fain sa-ti faci ghirlanda asta pentru anul viitor. banuiesc eu ca e o placere sa brodezi, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata minunat pe albastru !!! bravo !!
    abia astept sa vad imagini cu bradutul tau impodobit :)
    Sarbatori Frumoase iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
  3. @Loredana, multumesc!
    @Cristina,este prima oara cand brodez ceva si intr-adevar e fain. Poate la anul o voi face cu materialele potrivite, caci anul acesta pentru brodat am folosit fir pentru crosetat.
    @tiktakro, multumesc mult! De la tine am preluat ideea :)
    @Irina, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos ai lucrat!!(poti sterge primul mesaj de la dsp,era alcineva conectat)

    RăspundețiȘtergere
  5. nu e zapada parca nici nu vine craciunul. sa vedem ce facem si cand

    RăspundețiȘtergere
  6. @Anca, he-he-he si eu care ma bucuram ca am inca un nou vizitator :D Multumesc!
    @Veronica, asta-i buba ca la noi ploua, sunt temperaturi mari pentru luna aceasta si am senzatia ca e octombrie. Noi sa fim sanatoase ca facem ceva pana la urma :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Nici aici nu e zapada si inca e cald comparativ cu anul trecut. Oricum, nu ma plang, pentru ca atunci cand o sa inceapa sa ninga, tot intr-o ninsoare o s-o tina pana la sfarsitul lui aprilie. O sa fim satui de zapada si ger. Cat despre impodobit, vecinii nostri si-au impodobit casele de la mijlocul lui noiembrie, noi mai asteptam un pic. Cred ca Andrei il asteapta cu nerabdare pe Mos Craciun! Spor la treburi!

    RăspundețiȘtergere
  8. Noi nu avem sanse prea mari cu zapada aici in Dobrogea, iar Andrei e dezamagit pentru ca asociaza zapada cu Mosul si se teme ca nu va veni.Multumesc! Si tie la fel!

    RăspundețiȘtergere