sâmbătă, 17 decembrie 2011

Ciorapi tricotati /Knitted socks

In sfarsit mi-am facut si pentru mine o pereche de sosete tricotate, dupa ce le-am terminat pe cele ale sotului. Pfiu! Credeam ca nu le mai sfarsesc o data!
Finally I made for me a pair of knitted socks, after I finished those for my husband. I thought no longer end up with them!



De data aceasta mi-au iesit cum trebuie pentru ca am avut mai multa rabdare, asa ca vi le arat si voua. Mie imi sunt foarte utile deoarece am picioarele foarte reci chiar si vara.
This time out they were right because I had more patience to make them, so I show them to you. They are very useful for me because my feet are very cold all the time, even in summer.




Au dungi roz, asa ca sunt tocmai bune de postat intr-o sambata roz.
Sambata roz fericita!
They have pink stripes, so they are very good for Pink Saturday.
Happy Pink Saturday!







6 comentarii:

  1. Very cute! They look comfortable! Winona

    RăspundeţiȘtergere
  2. Eu stiu cat de confortabile si calduroase pot fi, chiar acum port ceva similar. Cum ar zice Pufoasa avem sosete "aproape gemene"

    RăspundeţiȘtergere
  3. :D Sunt foarte faine intr-adevar. Inainte mi le facea bunica.

    RăspundeţiȘtergere
  4. Foarte frumose sosetele,nici eu nu am rabdare si chiar daca as incerca, as face doar una:))

    RăspundeţiȘtergere
  5. Eu trebuie sa imi pun serios ambitia la incercare sa o fac si pe a doua. Asa patesc cu lucrurile pereche deoarece prima data sunt curioasa sa vad ce si cum iese, dar dupa ce am aflat... nu mai am rabdare. La prima pereche o soseta( cea de-a doua) mi-a iesit mai scurta, mai stramba si mai urata :))

    RăspundeţiȘtergere