luni, 26 decembrie 2011

Despre brad, Mos si Craciun...

Craciunul inca nu a trecut si profit sa va spun Craciun fericit tuturor!
In Ajun am impodobit bradul. Am avut doua ajutoare de nadejde: Andrei si mamaie. Anii trecuti alegeam o singura culoare pentru brad, dar de data aceasta Andrei si-a dorit sa puna toate globurile si pot spune ca este cel mai frumos brad pe care l-am avut, desi initial eram un pic sceptica.


Am primit colindatori dupa-amiaza si seara mi-au venit fostii elevi, care acum sunt la liceu. An de an imi fac aceasta bucurie si imi aduc multa veselie cand le aud vocile groase, deja de barbati. Vin cu toata inima si eu ii astept de fiecare data cu nerabdare.
Seara dupe ce Diiutzu s-a dus la culcare cumintel Mosul ne-a facut o vizita si a pus daruri sub brad.


Imi pare rau ca nu se vede asa de frumos bradutul nostru caci am folosit blitzul.
Dimineata devreme ne-am trezit cu mic, cu mare si am purces la despachetatul cadourilor. Ochi somnorosi...pijamalute si manute micute si nerabdatoare sfasiau hartia cu care erau impachetate.


Cand a descoperit ce se ascundea sub ambalaje era foarte emotionat, mai ales ca nu stia sigur daca Mosul va veni pentru ca a fost obraznicel. Bucuria a fost cu atat mai mare.


Mosul a fost darnic si cu tata.


Pe langa masinuta cu telecomanda a mai primit si plastilina. Imediat a si inceput sa se joace si nu stia cu ce mai intati. Trecea de la masina, la plastilina si invers bucuros.


Inca o data Craciun fericit tuturor!
Va pup!

8 comentarii:

  1. Un Craciun cu multa dragoste la voi in casa. Asa cum trebuie sa fie. Ti-am mai zis ca-mi face mare placere sa trec pe la tine?

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ai mai zis si de fiecare data ma bucur foarte, foarte mult! Te asteptam ori de cate ori vrei :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sarbatori fericite la toti! Se pare ca plastelina e preferata lui Deiut! Parca si mie mi se face pofta sa ma joc un pic!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place masinuta! Sa aveti sarbatori cu bucurie! Si , nu in ultimul rand , multumesc mult de felicitare si de urarile din ea!Va imbratisez cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Măăăi, dar ce brăduţ frumos aveţi şi ce de cadouri! Cred că toată lumea a fost răsfăţată de Moşul!

    La mulţi ani fericiţi, sănătate şi numai bucurii la toată familia voastră!

    RăspundețiȘtergere