vineri, 23 decembrie 2011

Fulgi de... hartie

La noi a nins foarte putin. E bine si asa ca am reusit sa ne bucuram un pic de fulgii de nea. In schimb eu am facut fulgi de hartie.


Sunt foarte frumosi si de efect. I-am agatat la fereastra in locul celor crosetati de anul trecut, pe care nu stiu din ce motive inca nu i-am scos. V-am spus ca nu prea am avut dispozitia de a ma apuca de decorat. Cine stie? Poate maine cand vom impodobi bradul voi fi cuprinsa de mai multa dispozitie... craciuneasca :))
Daca vreti si voi sa faceti pe ultima suta de metri niste fulguleti aveti tutorialul aici. Sunt foarte simplu de facut si nu va trebuie decat hartie, lipici, foarfeca si un pic de rabdare.
Va pup!
Spor la treaba!

9 comentarii:

  1. F frumos fulgul!

    Va doresc un Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! Sarbatori fericite! Craciun fericit, imbelsugat si binecuvantat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Crăciun fericit cu pace şi numai bucurii! :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Crăciun binecuvântat la cei 3 din familie!

    RăspundețiȘtergere
  5. Craciun linistit si plin de cadouri:),iar Anul Nou ce are sa vina sa va aduca multe satisfactii si impliniri!

    RăspundețiȘtergere