luni, 12 decembrie 2011

Liste

Ador listele. Imi place sa le fac. Fac orice fel de liste: de cumparaturi, cu ce sa pun in bagaje cand plecam, ce am de facut... multe si de orice fel. Nu stiu daca sunt singura indragostita de asa ceva si nici daca asta ma incadreaza la capitolul oameni un pic tacaniti :)))
Am dat peste o lista facuta anul trecut cu ce imi doream pentru 2011. M-am bucurat foarte tare sa bifez aproape tot ce imi propusesem atunci. I-am zis si sotului ca am indeplinit aproape tot de pe listuta mea si el a zis ca lui nu i-a iesit chiar tot, ci chiar cu mult mai putin si ca poate eu sunt mai ambitioasa. I-am raspuns ca poate nu am avut asteptari foarte mari si de aceea am reusit sa imi indeplinesc dorintele. Asa si este caci singurul lucru material pe care mi l-am dorit a fost masina de cusut, pe care am asteptat-o destul de mult pana sa o am, si in rest au fost lucruri ce tineau de a ma schimba sufleteste, sa mentin caminul nostru curat si linistit, sa ma enervez mai putin si sa am mai multa rabdare pentru a-mi intelege sotul si cupilul... Nu am reusit sa fac sport asa cum mi-am dorit si sa am mult mai multa grija de mine. Nu-i nimic... transferam pe lista anului 2012.
Voi faceti liste? Bilantul vostru de sfarsit de an cum e?
Va pup!

2 comentarii:

  1. nu,nu facliste scrise,mi le imprim in minte dar fff rar imi si iese ce-mi propun asa ca ...esti o ferivita,pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Incearca sa incepi cu cele mici, care nu necesita efort foarte mare si totusi te motiveaza si apoi lucreaza cu cele mai mari. Iti trebuie si un pic de ambitie :D Pupici!

    RăspundețiȘtergere