duminică, 18 decembrie 2011

Mai trimiteti felicitari?

Am terminat numai ce de scris felicitarile de Craciun. Imi propusesem ca anul acesta sa le fac. Din pacate, la fel ca multe alte lucruri, nu am reusit sa fac nici macar una. La un moment dat m-am apucat, nu am reusit sa o fac reusita si am abandonat proiecul.
Imi place sa trimit felicitari. Mi-e dor de zilele in care corespondam prin scrisori. Totul era atat de personal. Imi placea foarte mult sa scriu adresa pe plic, sa lipesc timbrul, sa pun scrisoarea la posta si apoi sa astept raspunsul. Acum fac click, click si ...click si gata!
Voi mai trimiteti felicitari? Sau de sarbatori trimiteti mail-uri?

7 comentarii:

  1. Mail-uri, e mai comod ...
    Dar cand se intampla sa primesc cate o felicitare reala, ma bucur mult

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu inca mai trimit felicitari. Imi face o placere deosebita sa le fac eu. In timp ce fac cate una, ma gandesc la persoana la care va ajunge.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu mai trimit felicitari facute de mine prin posta,si sunt tare multumita de bucuria celor ce o primesc...

    RăspundețiȘtergere
  4. @Tetris, e mai comod, dar mai impersonal... parerea mea. :d
    @handmade.in.covasna tocmai asta este secretul si frumusetea hand made-ului- gandurile care insotesc fiecare miscare si care fac lucrurile sa contina cate o particica din sufletul nostru.
    @Anca, bine faci. Sunt sigura ca felicitarile tale sunt frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  5. uf...imi place ffff mult sa primesc prin postas,poate ca sunt nostalgica,am insa o problema Cu trimisul am eu o prb.la Sf.treceam chiar pe langa cutia postala si cu toate astea ...Iti mai amintesti(sau nu),Marina venea la noi sau la birou si-mi spunea:acuma scoate scrisorile pe care mi le-ai scris,le citea si era asa o chestie super ca auzeam,vai.au.of saracu,saraca vai ce bine,si tot asa,intr-un an se-ntampau destule ,eu trecusem peste ele dar pt.ea erau noutati!De multe ori se supara daca din 6 , 7 scrisori gasea una nedatata,ma intreba de vreun eveniment descris in ce data a avut loc,eu nestiind decat aproximativ,era vai.Nu stiu de ce am simtit nevoia sa scriu astea...

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu inca mai trimit felicitari la toate sarbatorile. Posta romana ar putea chiar sa ma premieze, la cat de constanta sunt.
    Din nefericire, nu prea primesc. Imi plac si emailurile si sms-urile. Tot grija si dragoste arata. Dar parca totusi sms-urile preluate de la altii si trimise la 50 de persoane o data nu transmit acelasi lucru cu o scrisoare scrisa de mana.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Mama, imi si inchipui scena cu Marina :))
    @Loredana, tocmai asta e problema ca atunci cand trimiti sms-uri uneori faci un singur text, selectezi toata lista din telefon si trimiti. La felicitari, scriind-o pe fiecare in parte te si gandesti la persoanele respective mai mult.
    si eu apreciez chiar si sms-urile si emailurile ca s-a gandit cineva frumos la mine chiar si pentru o clipa.

    RăspundețiȘtergere